יום שבת, 24 בנובמבר 2012

רואה חשבון בתל אביב


רואה חשבון בתל אביב – רואה חשבון טוב
כל פתיחת עסק (ולא חשוב כלל באיזה תחום עוסק אותו העסק) כרוכה כמובן בהתקשרות עם משרדי המס השונים במדינת ישראל  – מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי וכיוצא באלה. על מנת לפתוח תיק בכל אחד מרשויות אלה, אשר הוא כמובן מחויב על פי החוק, תצטרכו עזרת של רואה חשבון בתל אביב במידה והעסק שלכם מתנהל באזור תל אביב והסביבה. לא שעבודה עם רואה חשבון בתל אביב היא מחוייבת החוק, אלא שהנוחות והנגישות בעבודה מול רואה חשבון בתל אביב כאשר העסק שלכם ממוקם בתל אביב מצדיקה לקיחת רואה חשבון בתל אביב במקרה כזה, ולנהל את הפן החשבונאי של העסק בצורה נוחה ועם נגישות מלאה בכל צורך אל רואה החשבון שלכם. 

רואה חשבון בתל אביב

כיצד לבחור רואה חשבון בתל אביב
רואה חשבון הוא איש מקצוע הזקוק לרישיון לעסוק בראיית חשבון. את הרישיון הוא מקבל ממועצת רואי החשבון בישראל שהוא הגוף המוסמך להעניק רישיונות אלה על ידי משרד המשפטים. מי שעובר את הבחינות רשאי להתחיל לעבוד אך לא לפני שעשה שנתיים התמחות אצל רואה חשבון הרשאי להנחות מתמחים במשרדו.
רואה חשבון בתל אביב, כמו רואה חשבון במקומות אחרים עוסק במגוון תחומים . תפקידו העיקרי של רואה חשבון בתל אביב הוא ביצוע כל עבודות הביקורת של ספרי הנהלת החשבונות של העסק וכן בקרת הדוחות הכספיים של העסק. רואה חשבון מטפל עבורכם בכל הקשור להתנהלות השוטפת מול רשויות המס ובכל הנוגע להגשת דוחות חודשיים או שנתיים ויש לוודא כי רואה החשבון שאתם מעוניינים בשירותיו אכן עוסק בכל התחומים הללו. ישנם רואי חשבון המתמחים בייעוץ פיננסי או בייעוץ מס ולדבר יכול להיות יתרון רב במיוחד כאשר אתם מתחילים עסק חדש.
רואה חשבון בתל אביב – היועץ הפיננסי שלכם
רואה חשבון בתל אביב המתמחה בעסקים קטנים וחדשים הוא גם היועץ הפיננסי של העסק ולכן חשוב לבדוק כי הוא אכן מכיר שולט בתחום זה הכולל התנהלות מול רשויות המס השונות, מול הבנקים, בתחום של הצהרות הון, הגשת דוח שנתי וכדומה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה