יום ראשון, 25 בנובמבר 2012

מקלחונים


מדוע מקלחונים הם נפוצים כל כך?

אם אתם עומדים להכניס שינויים בחדר האמבטיה שלכם, הרי חשוב מאד כי תנצלו את ההזדמנות הזו ותמקמו מקלחון מודרני בחדר זה למען איכות רחצה גבוהה יותר, וכמובן גם חסכון אדיר במקום על פני מבנה של אמבטיה רגילה.

בשנים האחרונות, יותר ויותר ישראלים בוחרים להתקין בתוך חדר הרחצה שלהם מקלחונים על פני אמבטיות רגילות כאלה ואחרות. מעבר ליתרון הברור של חיסכון במקום, למקלחונים יש עוד שפע של יתרונות: אפשר לקבל אותם במגוון רחב של עיצובים, הם בטוחים לרחצה לא רק של מבוגרים אלא גם של קשישים וילדים, הם גם מהווים מחיצה נהדרת בין הסביבה הרטובה והיבשה, ובכך מדובר על פתרון נהדר לכל דירה.
מקלחונים

הבטיחות בתוך המקלחון

ראשית - מקלחונים הם אופציה בטוחה מאד למקלחת עבור כל בני המשפחה. אפשר להתקין בתוך סביבת המקלחון ידיות אחיזה מיוחדות, כך שהדבר יכול להועיל מאד לאנשים מבוגרים אשר מתקשים לעתים לשמור על יציבות לאורך זמן בתוך המקלחון. כמו כן, קל מאד להציב היום בתוך מקלחונים גם כסא ישיבה - הדבר מועיל כאמור גם למבוגרים, וגם לילדים קטנים.

שומרים על הפרדה

בתוך מקלחונים, יש היום אלמנטים מיוחדים שתפקדים הוא לשמור שכל המים יצטברו אך ורק בתוך סביב המקלחון - ולא יזלגו החוצה לתוך חדר הרחצה. על דלתות ועל קירות של מקלחונים, יש לרוב מגבים מיוחדים אשר תפקידם הוא לדאוג שאף טיפת מים לא תחדור פנימה מעבר לזכוכית. פעמים רבות הדלתות מצוידות בנעילה מגנטית, כך שקל לאדם לפתוח או לסגור אותן - אך הרוח לא תוכל לעשות זאת סתם כך.

וגם העיצוב הוא מיוחד

מעבר לכך, אי אפשר להתעלם מהקטלוג המגוון של מקלחונים אשר ניתן לרכוש כיום. אתם יכולים לקבל היום מקלחונים עם זכוכית שקופה לחלוטין, או עם זכוכית אטומה במידה מה. אתם יכולים לבחור היום אפילו בין הצבעים השונים של הזכוכית, ובין טקסטורות שונות, ובין צורת פתיחת דלתות משתנה. הדבר מבטיח לכם ממש מקלחון בהתאמה אישית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה