יום ראשון, 25 בנובמבר 2012

הלוואות אקספרס

הלוואה רגילה או הלוואות אקספרס?
 
תמיד מתעוררת התלבטות באשר למקור ההלוואה הרצוי ברגע שזקוקים להלוואה. הבנק תמיד מצטייר כגוף הטוב והנוח לקחת בו הלוואות וזה בעצם ייעודו הראשון, לאפשר צמיחה של המשק על ידי מתן הלוואות למגזר העסקי והפרטי. אבל כיום לקיחת הלוואות איננה תלוייה עוד בבנקים בלבד וניתן ללוות כספים גם בגופים חוץ בנקאיים ובראשם חברות האשראי. גם גופים פרטיים מלווים כספים, אך באשר לגופים אלה יש לנהוג בחשדנות מכיוון שאין לדעת מי עומד מאחורי מלווה פרטי ונחמד זה. אם העולם התחתון מצוי שם הרי שאתם יכולים להקלע לצרות לא נעימות כלל.
 
הלוואות אקספרס
 
הלוואות אקספרס בשונה מהלוואות רגילות אינן צריכות לעבור תהליך ארוך ומיגע של אישורים ובירורים אודותיכם. הלוואות אקספרס הן הלוואות הניתנות באופן מיידי. יש חברות אשראי שניתן לקבל בהן הלוואות אקספרס עד לגובה של כמה עשרות אלפי שקלי באישור טלפוני או אינטרנטי מיידי. מייד עם אישור ההלוואה הכסף מועבר לחשבון שלכם ואתם יכולים לעשות בו שימוש מיידי.
 
הלוואות אקספרס
 
יתרון נוסף של הלוואות אקספרס הוא שהחזר ההלוואה יכול להיות בפריסה גדולה של תשלומים בעלות ריבית נמוכה יחסית ואין צורך להחתים ערבים א להעמיד בטחונות. רוב הגופים החוץ בנקאיים לא ידרשו ערבים א בטחונות כשמדובר בהלוואה בסך של כמה עשרות אלפי שקלים.
 
לא מקשים, לא שואלים שאלות מיותרות
 
יתרון שלישי ללקיחת הלוואות אקספרס הוא אפיון ההלוואה. הלוואות אקספרס אינן דורשות אפון כמו שנדרש מכם בבנק. הלוואות אקספרס מיועדות לכל מטרה והגוף המלווה אינו שואל שאלות לגבי מטרת ההלוואה. אין זה משנה אם אתם מעוניינים בהלוואה לרכישת רכב משומש או לצורך סגירת מרפסת בדירה או לקניית ריהוט חדש לסלון.
ייתרון רביעי הוא שלקיחת הלוואות אקספרס מחוץ לבנק אינה פוגעת באשראי שלכם בבנק.
 
הלוואה מהירה ופשוטה מאד ללקיחה
 
הלוואות אקספרס הן הלוואות אשר מאד פשוט לקחת אותן, הן מבחינת אורך התהליך והן מבחינת חוסר המורכבות שבעניין. זו אחת הסיבות המרכזיות שאנשים שזקוקים להלוואה מהירה לכל צורך, פונים לקבלת הלוואות אקספרס מגוונות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה