יום ראשון, 25 בנובמבר 2012

אינדקס עסקים חינם

אינדקס עסקים חינם – האמנם חינם?

אינדקס עסקים חינם הוא אינדקס שהפרסום בו חינם לכל בעלי העסקים ולכל בעלי המקצוע המעוניינים לפרסם בו. הסיבה לכך היא מאד פשוטה. אינדקס עסקים חינם הוא בעצם אתר פרסום של עסקים שונים ובעלי מקצועות שונים שאנשים מחפשים אותם באתרי האינדקס ממש כפי שהיו מחפשים אותם לפני שנים בספרי טלפונים עבים. הפרסום חינם באתרי האינדקס משרת את שני הצדדים. בעלי האתר מקבלים תנועת גולשים ענקית כתוצאה מהפרסום חינם והשימוש חינם של האינפורמציה ומקבלים פלטפורמה "חמה" לפרסומות שייגבו עליהן כסף רב כתוצאה מהתנועה הערה באתר שלהם.

באופן הזה מרוויח בעל האתר אפשרות למכור שטחי פרסום באתר שלו ובעל העסק או איש המקצוע זוכים לפרסם בתוך אינדקס עסקים חינם מבחינתם.
אינדקס עסקים חינם

ניתן לקבל באמת מתנות חינם?

השאלה המתעוררת היא האם אינדקס עסקים חינם הוא באמת חינם? האם אין זורקים את בעל העסק הקטן באינדקס לשולי האתר בעוד שאת הפרסומים שנמכרים בכסף מקדמים למקומות הטובים ביותר באתר? התשובה לשאלה זו מורכבת. אין ספק שקידום פרסומות משולמות יזכה את בעליהן במקום בולט יותר באתר, אבל האינסטלטור המקומי שעובד בגבעתיים והסביבה לא זקוק לפרסומת כזו ולא מעניין אותו האם גולשים מצפת יכירו אותו כי הוא לעולם לא יוכל לעשות להם תיקונים מפאת המרחק הרב שלו מהם, לכן הפרסום שלו בקטגוריה של האינסטלטורים באיזור גבעתיים והסביבה מספיק לו בהחלט.

אינדקס עסקים חינם – טוב לכולם

מסתבר כי אינדקס עסקים חינם הוא באמת חינם למרות ששטחי פרסום במקומות טובים עולים לא מעט. זה מוכר וזה ידוע וזה לא הורס את הביטוי אינדקס עסקים חינם שהמילה חינם מיועדת לכל אותם בעלי עסקים ואנשי מקצוע שיכולים לפרסם בחינם את העסק שלהם באינדקס.

אז איך עושים את זה?

על מנת שהעסק שלכם ייכנס אל אינדקס עסקים חינם כזה או אחר, עליכם לעבור תהליך מאד פשוט, קל וקצר, ולרשום את העסק אל האינדקס. כמו כן, ניתן לצרף תמונות של מוצרים או של השירותים אשר העסק שלכם מציע לקהלי היעד.

תגובה 1: