יום ראשון, 25 בנובמבר 2012

עצמאי שכיר


במהלך השנים האחרונות, ניתן לראות מגמה של יותר ויותר בעלי עסקים ובעלי מקצועות חופשיים עצמאיים אשר לא מסתפקים רק ב'טייטל' המהודר של עצמאי, וזאת באופן שהם משדרגים אותו ל'טייטל' של עצמאי שכיר בעת ובעונה אחת. נשמע לכם דימיוני משהו? המשיכו לקרוא ותבינו שהכל מציאות .... אמנם, נכון, הסטטוס של עצמאי שכיר נחשב עדיין לנעלם מוחלט, ועל כן, במאמר זה נספר אודות ההגדרה של עצמאי שכיר, יתרונות וחסרונות, משמעויות נלוות ועוד אלמנטים שכדאי להכיר על מנת לשקול את האפשרות לעבור לסטטוס כזה.

עצמאי שכיר – מספק חופש כלכלי ושקט של שכיר!

אם כן, ניתן לנתח את ה'הולדת' של סטטוס עצמאי שכיר, כתוצאה מרצונם של בעלי עסקים עצמאיים רבים לעגן את הפעילות המקצועית והכלכלית שלהם בסוג של 'פוליסת ביטוח' של שכיר בשוק העבודה. במילים אחרות, בעלי עסקים עצמאיים ( ולו המצליחים ביותר ) לא מעוניינים לשים את כל 'הביצים בסל אחד', וזאת באופן שבימים רעים חלילה, גם הם יוכלו ליהנות מזכויות סוציאליות חשובות, ביטחון ושקט תעסוקתיים. בנוסף לכך, עצמאי שכיר נהנה מהכנסה משודרגת ומשתלמת ביותר.

עצמאי שכיר


עצמאי שכיר נהנה גם מזכויות סוציאליות מלאות

החיסרון הגדול ביותר של כל עצמאי הינו העובדה, שהוא כלל לא נהנה מזכויות סוציאליות. לעומת זאת, עצמאי שכיר לא רק נהנה מכל היתרונות של העצמאי, אלא גם מזכויות סוציאליות מלאות. בנוסף, חשוב לזכור, כי זכויות סוציאליות במקרה של עצמאי שכיר הינן מוגדלות ואף משודרגות. במקרים ובהקשר של ימי חופש, ימי מחלה, דמי הבראה, קרן פנסיה, גמול השתלמות ועוד, מדובר בזכויות סוציאליות אשר באות לידי ביטוי בסכומי כסף גדולים ומשתלמים בעליל.


יותר ויותר עצמאיים עובדים גם כשכירים, מה אתכם?

כתוצאה ממציאות כלכלית הולכת ומשתנה כל העת, יותר ויותר עצמאיים (אפילו מצליחים) עובדים במסגרת של שכיר, כזו אשר מעניקה להם את הסטטוס של עצמאי שכיר. יתרה מכך, סטטוס זה מספק להם שקט כלכלי ואישי במשך כל העת, זכויות סוציאליות רבות ושאר יתרונות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה