יום ראשון, 25 בנובמבר 2012

נגרים


נגרים לתיקוני נגרות בבית

נגרות הוא תחום רחב אשר כולל לא רק ייצור רהיטים אלא גם עבודות עץ מסוגים שונים. נגרים מקצוענים עוסקים בין השאר גם בתיקון מוצרי עץ שונים, ייצור בהזמנה אישית וחידוש מוצרי עץ כאלה ואחרים על פי צורכי הלקוחות. בואו ונבדוק, כיצד נגרים יכולים לעזור לנו בתיקון וחידוש הריהוט שיש לנו בבית?

נגרים לתיקונים במטבח

נתחיל מהחדר המשמעותי ביותר בבית – המטבח. המטבח שלנו הוא לב ליבו של הבית, הוא חדר מאוד פונקציונאלי שרואה לא מעט 'תנועה' ביומיום. ארונות המטבח יכולים בהחלט לסבול מכל מיני שריטות, דהייה של צבע, צירים משוחררים, כתמים אשר לא יורדים ושלל מיני נזקים בדרגות חומרה משתנות. החלפת כל המטבח היא ללא כל צל של ספק עסק יקר מאד, ולא תמיד יש לנו את התקציב להוצאה יקרה כל כך. משום כך, נגרים מקצועיים יכולים לחדש את המטבח בשבריר מהמחיר ולספק לנו ממש מטבח שנראה חדש לחלוטין. נגרים יכולים להחליף צירים, לחדש את הדלתות, לתקן פאנלים מעץ וכדומה ולהחזיר את המטבח למצבו האסתטי.

נגרים לתיקון וחידוש רהיטים

יש לכם רהיט שראה ימים טובים יותר? שולחן עתיק שמתנדנד? כיסה שנשבר ואתם לא רוצים לוותר עליו? ארון קיר שעומד ליפול? במקום להחליף לגמרי את הריהוט תוכלו לחפש נגרים המתמחים בתחום הרהיטים. נגר מקצועי יגיע אליכם, יבחן את הרהיט ויציע דרכים לתקן אותו. כך הרהיט יוכל לקבל חיים חדשים ואתם תחסכו לא מעט כסף.
נגרים

נגרים לייצור ותיקון דלתות

לא רבים יודעים כי נגרים עוסקים לא רק בייצור ריהוט ומטבחים אלא גם בייצור דלתות במיוחד דלתות ייחודיות בעיצוב אישי. אם אתם רוצים להחליף דלת לדלת מיוחדת בעיצוב מעניין תוכלו לגשת לנגר המתמחה בתחום. כמו כן, אם יש לכם צורך בדלת במידות לא סטנדרטיות תתקשו מאוד למצוא אחת, במיוחד במחיר סביר, פניה אל שירותיהם של נגרים יכולה לחסוך לא מעט כסף. דרך נוספת לחסוך היא על ידי תיקון משקופים ודלתות במקום החלפתם. נגרים מקצועיים יכולים לבצע תיקונים בצורה מאוד אסתטית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה