יום שבת, 24 בנובמבר 2012

משרד רואה חשבון


איך לבחור משרד רואה חשבון?

הגעתם למסקנה כי אתם זקוקים לאדם מקצועי אשר יוכל לעזור לכם עם הניהול הפיננסי של העסק שלכם. באופן טבעי, אתם מתחילים לחפש משרד רואה חשבון אשר יסייע לכם בכך. אלא שכאן חשוב לעצור ולחשוב - איזה משרד אתם תבחרו? האם כדאי לבחור במשרד גדול או קטן? איך בכלל אפשר להשוות בין המשרדים השונים עוד לפני שקיבלתם מהם שירות? 

אין כל ספק כי בחירה של משרד רואה חשבון כזה או אחר היא מאד משמעותית לאופן ההתנהלות הפיננסית של העסק, ועל כן יש לבצעה בצורה קפדנית ותוך בדיקת כל הפרמטרים החשובים לעסק שלכם.

משרד רואה חשבון


משרד רואה חשבון בהתאם לצורך

בהנחה שאתם עסק בסדר גודל קטן עד בינוני שלא מעסיק בעצמו רואה חשבון, חשוב מאד שתפנו אל משרד רואה חשבון שיתאים לצרכים שלכם. אם לדוגמה אתם בכלל פרילנסרים שעובדים כעוסקים מורשים או פטורים, כדאי לפנות אל משרד רואה חשבון שמעניק שירותים מיוחדים לפרילנסרים. אלו הם שירותים פחות מורכבים, שגם מחירם הוא נמוך יותר. לעומת זאת, יש רואי חשבון שנותנים שירות לחברות בע"מ גם בסדר גודל גדול יחסית, שיכולים להתאים לעסקים שלכם.

מה יש ברשת?

כיום, אתר האינטרנט של משרד רואה חשבון יכול להגיד לא מעט על העסק עצמו. אתר אינטרנט מושקע, שיש בו מידע רב ומועיל, הוא אתר של עסק שתופש את עצמו באופן רציני, ומוכן להעניק שירות רחב מאד ללקוחותיו. אם נכנסתם לאתר של משרד רואה חשבון הכולל מאמרים על התחום של ראיית החשבון, מידע על תשלומי המיסים, וכמובן מידע על השירותים השונים שהמשרד נותן באופן מפורט - זה בהחלט משרד שכדאי לשקול.

קביעת פגישת ייעוץ

לפני שאתם ממהרים לבחור במשרד כזה או אחר, כדאי לפנות אל משרד רואה חשבון אמין, ולקבוע איתו פגישה מקדימה ללא התחייבות. קיימו כמה פגישות כאלו עם משרדים שונים, כדי שתוכלו להתרשם מאנשי המקצוע. לאחר מכן, תוכלו לבחור משרד רואה חשבון שאיתו תעבדו באופן קבוע.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה