יום ראשון, 25 בנובמבר 2012

האח הגדול 6


המתמודדים הם ההצלחה האמיתית של האח הגדול

הייחודיות של האח הגדול 6 ושל עונות קודמות בתכנית הריאליטי המצליחה בישראל היא הגיוון בין המתמודדים אשר מתארחים בוילה למשך שבועות רבים ומערכות היחסים אשר נרקמות ביניהם לאורך השהות במקום, ולעיני כל קהל הצופים המתבונן בתוכנית לאורך כל תקופת התוכנית, הן בערוץ השני והן בערוץ הישיר שמציג את התוכנית 24 שעות ביממה.  למרות שהם אינם נדרשים להציג כישרון מיוחד, לכל אחד מאלו אשר מגיעים לאודישנים של האח הגדול 6 יש מאפיינים שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר, והם נבחרים על פי הייחודיות של כל אחד ואחת מהם ומספקים עניין רב לצפייה. 

האח הגדול 6 - בקרוב

תהליך הליהוק

בעת ליהוק של האח הגדול 6 נבחנים מאות אלפי אנשים. המטרה היא לזהות את האדם שיוכל לסחוף אחריו מדינה שלמה, ליצור עניין ולעורר מחויבות. אך יחד עם זאת, צריך לזכור כי לעיתים קרובות התכנונים המוקדמים אינם עולים בקנה אחד עם המציאות. 

מכשולים לא צפויים

האח הגדול 6 צפוי לעמוד בפני מכשולים ותקלות בלתי צפויות. מהלכים אלו מביאים לשינוי מאסיבי בדינאמיקה בין המתמודדים, וכך גם להחלפת התכניות של ההפקה. זו הסיבה שאנשי המקצוע העומדים מאחורי תכנית כמו האח הגדול 6 הם הטובים ביותר בתחום. האח הגדול היא תכנית אשר מחויבת לעמוד בקריטריונים בינלאומיים. היות ומדובר על פורמט קנוי, ישנן מגבלות החלות על האח הגדול בכל העולם. למרות המגבלות הללו והדרישות המיוחדות של צופי הטלוויזיה בישראל מצליח האח הגדול לסחוף אחריו את הקהל. 

הזדמנות להגשים חלום

סביר להניח כי גם במהלך האח הגדול 6 תתעסק כל המדינה במה שקורה בתוך הבית, בין אם יהיו אלו ההדחות או המשימות. האח הגדול 6 הוא אירועי טלוויזיוני שאין שני שלו. נבחנים מגיעים מכל הארץ אל האודישנים של האח הגדול ומנסים לקבל הזדמנות להגשים את החלום. למעשה, זו אחת התכניות היחידות בהן האנשים לא רק נרשמים בעצמם אלא גם ממליצים על חברים, בני משפחה ואפילו בני זוג. האח הגדול מיועד לכולם, ולכן כולם רוצים לקחת בו חלק.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה