יום ראשון, 5 באוקטובר 2014

מעלון



מעלון

מעלון הוא פתרון מצוין להתגברות על מכשולי גובה אשר מגיעים למספר מטרים בודדים. המעלון יכול לשמש עבור מספר מדרגות בודדות ויכול להיות למעבר בין קומות או אפילו לצורך עליית מדרגה אחת במידת הצורך. המטרה של המעלון היא להנגיש כל מקום ואין זה משנה האם מדובר בבית של מי שבריאותו אינה מיטבית או האם מדובר על מקום ציבורי.



הצורך הביתי

הצורך במעלון הוא צורך בסיסי להגיע ממקום למקום. בין אם מדובר על אדם נכה או אם מדובר על קושי לנוע, הקושי קיים. אדם אשר בריאותו הידרדרה רוצה להמשיך בשגרת חייו ואם בביתו יש מדרגות הדרך היחידה לעתים להמשיך בחיים כרגיל היא להתקין מעלון. המטרה של התקנת מעלון היא לאפשר לבני הבית להמשיך להרגיש כמו תמיד, בבית, שייכים.

אזורים ציבוריים

ישנם מקרים רבים של אזורים ציבוריים שאינם נגישים לציבור רחב. הציבור הרחב הוא ציבור רלוונטי שיכול להיות משמעותי מאד למקום הציבורי. המקום הציבורי יכול להיות חנות, מסעדה וכמובן שיכול להיות שמדובר על משרדים פרטיים או ממשלתיים. המטרה היום היא להנגיש את כל המקומות הללו ולאפשר גם לאנשים אשר מתקשים לעלות במדרגות להגיע למקום ולהיות שווים לכולם. גם כשנראה שהמקום מאתגר, אפשר למצוא את הפתרון המתאים לו ביותר בזכות המגוון הרחב של סוגי המעלונים הקיים היום.

בחירת מעלון

על מנת לבחור מעלון מתאים למקום, מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע. אנשי המקצוע אשר מומחים בתחום יקשיבו לצרכים שלכם ויגיעו לשטח על מנת להעריך אותו ואת המצב שלו. המטרה היא להתאים לכל מקום את המעלון המושלם כך שתהיה מינימום של פגיעה בשטח עצמו בו יורכב המעלון וכך שהמענה למי שצריך להשתמש בו יהיה אופטימלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה