יום רביעי, 29 באוקטובר 2014

טבעת יהלום


בחירת טבעת יהלום

טבעת יהלום היא טבעת נוצצת ומרשימה. היא יכולה להיות עדינה או בולטת, לפי הטעם האישי שלך. אם את מתכננת לרכוש לעצמך טבעת יהלום את בוודאי יודעת מה הטעם האישי שלך ואם יש לך כוונה לרכוש טבעת לעצמך כל שתצטרכי לעשות הוא לבחון מהו המקור של היהלום ואיזה עיבוד הוא עבר על מנת לראות כי המקור אמין והיהלום יוקרתי ושווה את מחירו. למרות שנשים יודעות לבחור לעצמן את התכשיטים המתאימים להן, פעמים רבות דווקא הגברים רוצים להפתיע אותן בטבעת או תכשיט יהלום אחר, כמו למשל בהצעת הנישואין או בכל סיטואציה אחרת. במקרים אלו הדילמה איזו טבעת לרכוש יכולה להיות קצת יותר גדולה.


נסה להבין את האופי של אהובתך

ישנן נשים אשר אוהבות טבעות גדולות ונוצצות ויש שמעדיפות טבעות קטנות וצנועות. לפני שאתה רוכש לאישה האהובה עלייך טבעת יהלום תוכל לנסות לברר מה היא אוהבת, להסתכל על טבעות נוספות שיש לה או תכשיטים איתם היא הולכת ולבדוק האם היא מעדיפה אותם צנועים או בולטים.


התייעץ עם חנות המכירה

החנות אשר מוכרת טבעת יהלום אינה רק מציגה את הטבעות השונות שיש לה למכירה אלא גם מנוסה ויכולה לעזור לך להתאים לאישה המיוחדת שלך את הטבעת המושלמת. בכל שאלה או דילמה, הצוות עומד לרשותך וישמח לתת לך את כל המידע הנדרש לך אודות הטבעת, מקור היהלום ולהמליץ לך על טבעות שיכולות לדעתו להתאים לאהובתך.


לא רק טבעת

ההשקעה ברכישת טבעת יהלום היא לא רק בטבעת עצמה אלא גם במחשבה ובדרך בה תגישו אותה. אם הטבעת מיועדת להצעת נישואין, בוודאי חשבתם כיצד תשלפו אותה ותרגשו את בחירת לבכם ואם הטבעת מיועדת למתנה, מומלץ להקפיד לארוז אותה יפה ורצוי להוסיף פתקית קטנה עם כמה מילים מרגשות שיוסיפו לתחושת ההתרגשות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה