יום שלישי, 7 באוקטובר 2014

הדברת פרעושים



הפרעושים הם חיה קטנה ומציקה. הם אינם גורמים לנזקים חמורים, אך כיוון שהפרעושים ניזונים מדם, הם עוקצים את הגוף הנוח ביותר עבורם והגוף הזה יכול להיות גוף של בעל חיים או גוף של בני האדם. הפרעושים אינם בעלי יכולת ראיה של גופים, הם מזהים תנועה וכשהם מזהים אותה הם קופצים לעברה כשהקפיצה יכולה להגיע עד לגובה של עשרות סנטימטרים. 

הדברת פרעושים

נזק לבני האדם
לרוב, עקיצות הפרעושים לא יגרמו נזק של ממש לבני האדם. הם יעקצו וישאירו סימנים אדומים קטנים ומגרדים. הגירוד לעומת זאת עלול להשאיר סימנים על העור ולפצוע אותו וכמו כן יש אנשים אשר רגישים לעקיצות ועלולים לפתח תגובות קיצוניות יותר מסימן של עקיצה. על מנת להימנע מאי הנעימות של הפרעושים, יש צורך בביצוע הדברת פרעושים בבית, מסביבו ואם ישנם בעלי חיים מומלץ לבצע להם טיפול של הדברת פרעושים.

הדברה ביתית
אנשים רבים מעוניינים להיפתר מהפרעושים ובמהרה והם מעדיפים לעשות הדברת פרעושים ביתית בעצמם. הדברה ביתית עשויה להישמע כעסק זול יחסי, אבל כשמסתכלים על כך לעומק מגלים כי הדברה זו עלולה להיות יקרה עד מאד. הדברה ביתית דורשת חזרה שוב ושוב על הפעולה והיא עלולה להזיק גם לבני האדם בשל פעילות אינטנסיבית איתה. עם זאת, ישנם תכשירים שונים שניתנים לשימוש על בעלי החיים והם מומלצים ביותר.

מדביר מקצועי
הדברת פרעושים טובה מתבצעת על ידי מדביר מקצועי. המדביר למד כיצד לבצע כראוי הדברת פרעושים ובאלו חומרים להשתמש. החומרים בהם ישתמש המדביר הם חומרים קטלניים עבור הפרעושים אך חומרים שלא פוגעים בבני האדם או בחיות המחמד שלהם. המדביר יקבע מהם החומרים המתאימים ביותר לכל בית בהתאם לחומרת מצב הפרעושים במקום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה