יום ראשון, 12 באוקטובר 2014

קורס gmat



ההחלטה ללכת ללמוד תואר שני במנהל עסקים באוניברסיטאות אמריקאיות שונות בעולם היא החלטה שיותר ויותר אנשים מקבלים. הסיבה העיקרית לכך היא שאומנם תואר ראשון זה דבר חשוב ומשמעותי, אך זה לא באמת מספיק למי שרוצה להתקדם ולהצליח ביותר בתחום הזה. לכן כדאי שתדעו גם אתם שאם אתם רוצים לעשות תואר כזה, מחכה לכם מבחן כניסה לא פשוט, ולכן כדאי לכם לעשות קורס gmat. קורס gmat זו למעשה הדרך הכי טובה שיש לכם היום להיכן את עצמכם לקראת המבחן, ובהחלט לא כדאי לוותר על כך.




מדוע כדאי לעשות קורס?
קורס gmat הוא הקורס הכי טוב שיוכל להכין אתכם למבחן הלא פשוט שמחכה לכם, ואנשים רבים שעשו קורסgmat  באמת הצליחו להתקבל ללימודים. חשוב ביותר להבין שאומנם אתם יכולים ללמוד למבחן הזה לבד, אך השאלה היא האם לימודים עצמאיים יוכלו להיות מספיק יעילים והשאלה היא האם לבד אתם יכולים לעבור את הבחינה. רוב האנשים מתקשים ללמוד למבחן הזה לבד, והסיבה לכך היא שבאמת מדובר על עניין מורכב ביותר ולכן עדיף גם לכם לעשות קורס הכנה.

איך בוחרים את המקום בו כדאי לעשות קורס?
קורס gmat זה קורס שהיום אפשר לעשות כבר בלא מעט מקומות, ולכם בהחלט כדאי לכם לבחור איפה אתם רוצים ללמוד את התחום הזה. בעת הניסיון לבחור את המקום בו אתם רוצים לעשות קורס gmat כדאי יהיה לשים לב למספר דברים, כאשר הראשון שבהם זה מקצוענות בית הספר בו אתם חושבים ללמוד. האם לבית הספר או למכללה יש מספיק ניסיון בתחום? מה כוללים הלימודים? מיהם המרצים? חשוב לבדוק את כל הדברים האלה לעומק לפני שבוחרים איפה ללמוד כי זה ישפיע על ההצלחה.

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שהיום יותר ויותר אנשים שרוצים ללכת וללמוד תואר שני במנהל עסקים עושים את זה דרך קורס GMAT, לא משנה מאיזה מקצוע הם באים.
    אני לדוגמא עבדתי מספר שנים כמנהל חשבונות סוג 2 והתלבטתי האם ללכת ולעשות קורס הנהלת חשבונות סוג 3 או ללכת וללמוד תואר שני במנהל עסקים על מנת להתקבל לתפקיד ניהולי שיתן לי אתגר ועניין נוסף בעבודה.
    בסופו של דבר, הלכתי ועשיתי קורס GMAT ותואר שני במנהל עסקים והיום אני מנהל מחלקה במשרד רואי חשבון.

    השבמחק