יום חמישי, 23 באוקטובר 2014

מלגזה Still



מלגזה Still

חברת
Still היא חברה הפועלת משנת 1920 אשר החלה את דרכה כחברה לייצור מנועים וגנרטורים חשמליים. בשנות החמישים ייצרה החברה את העגלה הראשונה שלה, מה שהוביל אותה בהמשך הדרך ליצור את המלגזה הראשונה. מאז החלה את דרכה שמה לעצמה החברה למטרה למצוא פתרונות ייחודים לכל לקוח ולתת לו פתרון לצרכים הספציפיים שלו. מכאן נוצרה מלגזה Still. המטרה של החברה בייצור מלגזה Still הייתה ליצור פתרון הרמה מצוין לסביבה תעשייתית תוך יצירת הנדסת אנוש ברמה גבוהה ופתרון מכני מעולה.


פתרונות הרמה

מלגזה
Still באה לתת למפעלים ואזורים תעשייתיים פתרונות הרמה עוצמתים, החל ממלגזות ממונעות להרמה בלבד ועד למלגזה אותה מניע העובד. בהתאם לצורך שלכם תוכלו לבחור את המלגזה הטובה ביותר. תוכלו למצוא פתרונות הרמה החל מ- 300 ק"ג ועד ל- 8000 ק"ג ומעלה. על מנת להחליט איזו מלגזה מתאימה לכם יותר מכל תוכלו פשוט להתייעץ עם מרכז המכירה ולשתף בצורך שלכם.



הנדסת אנוש

אחד הדברים שכולם יודעים שיש לשים עליו דגש היום הוא הנדסת אנוש. עובדי המלגזות עובדים שעות רבות ובמידה והכלים לא מתאימים להם הם עלולים לעבור פציעות אמתיות שמשפיעות על הבריאות שלהם. חברת
Still יצרה את מלגזה Still תוך התחשבות בהנדסת האנוש של המשתמש. החברה יודעת כי נהגי המלגזות עובדים שעות רבות ולכן היא שמה דגש על מרכב נוח שאפשר לעבוד איתו במשך שעות רבות.


רכישת מלגזה

רכישת מלגזה
Still מבטיחה לכם מלגזה מלאת כוחות שעליה תוכלו לעבוד שעות רבות. אם אתם עוד לא יודעים איזו מלגזה מתאימה ביותר לעבודה שלכם, תוכלו להתייעץ עם המרכז המוכר את המלגזות על מנת שהם יתאימו לכם את המלגזות לאחר שיבינו מהם הצרכים של מקום העבודה שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה