יום שלישי, 28 באוקטובר 2014

השתלת שיניים



למי מומלץ לבצע השתלת שיניים?
לשמחתנו הרבה, נראה כי ללא כל צל של ספק תחום רפואת השיניים עבר התפתחויות משמעותיות מאד בשנים האחרונות. אדם אשר סובל מבעיות שונות בשיניים ובלסת, יכול לבחור מתוך מגוון רחב של טיפולי שיניים אפשריים כאלה ואחרים, וליהנות משיקום פה מושלם לכל הדעות. אחד מן הטיפולים אשר ללא כל עוררין נחשב למורכב והמתקדם ביותר שיש - הוא כמובן הטיפול של השתלת שיניים. 

השתלת שיניים

השתלת שיניים כשמה כן היא - מדובר על טיפול אשר בו באמצעות שתלים דנטליים, ניתן ממש להתקין מחדש כתרים מלאכותיים באופן קבוע. הפתרון עצמו, יכול להחליף פתרונות אחרים שונים, כמו למשל התקנה של שיניים תותבות, וזה במקרה אשר בו לא רק השן נהרסה - אלא גם שורש השן והחניכיים עברו נזק מסוים. 

תאונות, מחלות וגם זקנה
אחת מן הסיבות המרכזיות לכך שאנשים רוצים לעבור השתלת שיניים, היא פשוט בשל העובדה שהם עברו תאונה. יש תאונות שונות שבהן אחד מהאזורים שנפגעו הוא אזור הפה והלסת - והדבר כמובן יכול לגרום לשיניים להישבר. במידה ויש נזק משמעותי, הפתרון של השתלת שיניים יכול להיות יעיל במיוחד. חשוב מאד לציין כי לעתים אם מדובר על מחסור חלקי בשיניים, אפשר כמובן לשקול פתרונות אחרים - כמו למשל השלמת שיניים עם גשר.
מקרה אחר שבו השתלת שיניים יכולה להיות יעילה, היא כאשר מחלות חניכיים פוגעות באופן משמעותי בחניכיים, עד שהן גורמות לנשירה מלאה של השיניים. כאן חשוב גם לציין, כי לעתים אצל אנשים זקנים, שורש השן נחלש במידה כזו שהשיניים נושרות - וגם כאן הפתרון של השתלת שיניים נחשב יעיל במיוחד.

נותנים מענה מלא
בכל מקרה שבו אתם זקוקים להשלמה איכותית וקבועה של השיניים שלכם, השתלת שיניים נחשבת יעיל. חשוב לעמוד על העובדה, שבעוד שכאשר מדובר על השלמה של מעט שיניים, אזי יש פתרונות נוספים שיכולים להיות יעילים כמו השתלת שיניים, הרי שבמקרה של אובדן מלא של כל השיניים - השתלת שיניים נחשבת לפתרון המלא והמקיף ביותר שיש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה