יום שבת, 25 באוקטובר 2014

Rudy Project



Rudy Project, חברה לייצור משקפי שמש שמקורה באיטליה והיום היא מובילה בייצור משקפי שמש עבור ספורטאים. החברה שמה לעצמה דגש לפתח משקפי שמש ברמה גבוהה אשר יתאימו לספורטאים מכל ענפי הספורט. בין ענפי הספורט שהחברה נותנת להם מענה ניתן למצוא ריצה, רכיבה על אופניים, גולף, נהיגת שטח, כדור עף וספורט מים. כל אחד מענפי הספורט מקבל מהחברה משקפיים שמתאימות לו. את המשקפיים מייצרת Rudy Project לאחר שלבי פיתוח מעמיקים הכוללים קבלת משוב אודות כל אחד מהמשקפיים מספורטאים מובילים מכל ענף.

כל ענף והמשקפיים שלו
כל ענף ספורט עומד מול אתגרים שונים ולכן הוא זקוק למשקפי שמש בעלי מבנה שונה. אין דמיון בין כדור עף חופים בו הרוח והחול יכולים לעוף ולפגוע גם בעיניים לבין נהיגה מוטורית על אופנועים או רכיבת שטח. כל ענף מגיע עם מגבלות משלו והוא זקוק לפתרונות אחרים. חברת Rudy Project הבינה כי ישנם הבדלים בין הצרכים של כל אחד מענפי הספורט ולכן היא פיתחה לכל אחד את המשקפיים המתאימות לו בדיוק.




תכונות דומות
ניתן לומר כי חברת Rudy Project שמה דגש על איכות המשקפיים ואין זה משנה לאיזה ענף ספורט הן מיועדות. משקפי השמש מחזיקות מעמד בעת יציאה לשטח ברכיבה לאופניים והם יושבים היטב על הפנים ולא נופלות. כל העדשות שמייצרת החברה מוגנות במאה אחוז מפני שריטות וכולן קלות משקל כך שאינן מפריעות למהלך ביצוע הספורט עצמו.

משקפי ראיה
חברת Rudy Project לא זונחת אף אחד, היא עוברת על ענפי הספורט השונים וגם יודעת להתאים את המשקפיים לכבדי ראייה כך שכל ספורטאי יוכל ליהנות ממשקפי השמש האיכותיים ביותר המתאימים במיוחד לענף הספורט האהוב עליו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה