יום שבת, 1 בנובמבר 2014

שיפוץ מעליות



שיפוץ מעליות

שיפוץ מעליות זו פעולה שכל בניין שיש בו מעלית זקוק לה מדי פעם. אין זה משנה האם מדובר על בניין מגורים או בניין משרדים, המעלית צריכה מדי פעם לעבור שיפוץ ישנם שיפוצים גדולים בתחום המעליות וישנם שיפוצים קטנים ולאחר שתיצרו קשר עם חברה שמבצעת שיפוץ מעליות תוכלו לקבל הצעה למעלית שלכם. בהתאם להצעה ובהתאם לשיפוץ שתעשו במעלית ניתן יהיה להעריך את לוח הזמנים לפעולה כשהמטרה של החברה היא לקצר את זמן העבדה (מבלי לפגוע באיכות כמובן) ולאפשר לכם להמשיך להשתמש במעלית במהירות האפשרית.



שיפוץ גדול

שיפוץ מעליות יכול להיות גדול מאד. יכול להיות שיש צורך להחליף את כל חיפויי המעלית, לשנות את התאורה, להוסיף ידיות ואפילו את לוח המכוונים של הקומות. תכנון נכון של השיפוץ יחד עם החברה יאפשר לה להגיע עם אנשי הצוות המיומנים ביותר ולבצע עבורכם שיפוץ מהיר ככל שניתן. במקרים בהם יש לסדר גם את המנגנון ולא רק לבצע שיפוצים אסתטיים יש לתאם עם הדיירים מראש ולהסביר להם כי יהיו שיבושים בשימוש במעלית לאורך היום (לרוב השיפוץ לא נמשך יותר מכך, למרות שבהתאם למצב תקבלו הערכת זמנים).

שיפוץ קטן

שיפוץ מעליות יכול להיות גדול מאד, אך הוא יכול גם להיות פעולה אסתטית, דקורטיבית קטנה. מידי כ- 5 שנים מומלץ למשל לצבוע את דלתות המעלית מחדש על ידי שימוש בהתזת צבע. שיפוץ זה הוא קטן, בעלות נמוכה יחסית ומהיר מאד.

מהירות

הבטיחות של המעלית היא מעל הכל ולכן אם אתם רוצים לדעת כמה זמן ייקח לבצע שיפוץ מעליות חשוב שתדעו מה אתם צריכים ושהחברה תוכל לתכנן את כל הפרטים מראש. המטרה של החברה היא לבצע עבודה מהירה, נקייה ומבלי לוותר על הבטיחות שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה