יום שישי, 7 בנובמבר 2014

המסלול של טיול משפחות לספרד



טיול משפחות לספרד הפך למבוקש ביותר אצל כל סוכן נסיעות ולא סתם, ספרד מדורגת כיום במקום השלישי בתחום יעד התיירות המבוקש ביותר אחרי צרפת וסין. לספרד כלכלה חזקה עם המון משאבים והיא נחשבת למדינה בעלת חשיבות כלכלית בכל העולם.

לקבוע מסלול מראש
כאשר מחליטים ובוחרים לעשות טיול משפחות לספרד אין ספק שההנאה תהיה מובטחת שכן ספרד היא יעד נפלא למשפחות וקלה להתמצאות בייחוד כשנוסעים עם ילדים. בספרד אפשר למצוא שפע של מקומות בילוי ואטרקציות הממתינות למשפחה המבקרת בספרד. כאשר בונים טיול משפחות לספרד אפשר שהוא יהיה טיול הרפתקה בטבע ואז מתכננים מסע להרים הירוקים של ספרד ומאידך אפשר להרכיב טיול שהוא כולו בילוי מהנה בערים ובשווקים רוויי ריחות, טעמים ומראות בלתי נשכחים.




כדורגל במיטבו
איך אפשר להגיד ספרד בלי כדורגל או בלי המושג ריאל מדריד. בספרד יש את אצטדיון הכדורגל המפורסם קמפ נואו והוא משאת נפשם של כל אוהדי מסי ודומיו. לכן כאשר מתכננים טיול משפחות לספרד ורוצים מאד לראות כדורגל חשוב להקפיד להגיע בעונת הכדורגל כי אז העיר תוססת יותר ומתמלאת בהמון אנשים שמגיעים מכל העולם לראות את המשחקים שכן זוהי אחת החוויות היותר מטלטלות ומלהיבות שאפשר לחוות בעיר הזאת.

פסטיבל שאסור לפספס
לספרדים מנהגים רבים ומגוונים, שונים ומשונים ולכן כמובן שאין טיול משפחות לספרד מושלם בלי לתכנן מראש להגיע בזמן ולראות את פסטיבל "טומטינה". בפסטיבל הזה לוקחים תפקיד כל אנשי העיר ומתבצעים קרבות רחוב בצבע אדום וזאת מכיוון שמשליכים אחד על השני מאות אלפי עגבניות ורחובות העיר נצבעים באדום. אין תענוג גדול מזה וחשיבות תכנון הטיול בצורה מדויקת יבטיח הנאה מלאה מהמקום והרגשת סיפוק מהעלויות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה