יום שישי, 7 בנובמבר 2014

g.m.a.t



אם הקריירה שלכם חשובה לכם ואם אתם רוצים להתקדם, הרי שעליכם להשקיע בלימודים שלכם לא מעט. אומנם זה נכון שהתואר הראשון במנהל עסקים חשוב  ויכול לעזור לכם לבנות קריירה מוצלחת, אך מה בנוגע לתואר שני ולהמשך לימודים? אם אתם חושבים לעשות את זה בארצות הברית כדאי שתיקחו בחשבון את העובדה שיהיה עליכם לעשות מבחן g.m.a.t, ולא קל להתמודד עם המבחן הזה כך שאת ההכנה אליו כדאי להתחיל כמה שיותר מוקדם.

מה הקושי במבחן?
מבחן g.m.a.t זה מבחן שמיועד לכניסה לתואר השני במנהל עסקים בארצות הברית, והקושי הראשון איתו זו העובדה שהכול מתנהל בו באנגלית. לכן, אם אתם לא יודעים אנגלית מספיק טוב יהיה עליכם להשקיע בנושא הזה, והקושי הנוסף זה שמבחן g.m.a.t מיועד ליוצאי מערכת החינוך האמריקאית. זה אומר שמי שמגיע מבחוץ צריך להתאמץ יותר ולהכין את עצמו כמו שצריך למבחן, ולכן כדאי להחליט איך מתמודדים עם המשימה הזאת.




האם זה ריאלי ללמוד לבד?
האפשרות הראשונה שבעזרתה תוכלו ללמוד לקראת מבחן g.m.a.t זו האפשרות של הכנה עצמית. במקרה כזה אתם צריכים משמעת עצמית וצריכים לא מעט החלטיות, אך באופן כללי ניתן לומר שאם אתם אנשים שיודעים ללמוד לבד הרי שתוכלו לעשות את זה.

האם כדאי לעשות קורס?
האפשרות השנייה שתעזור לכם ללמוד לקראת מבחן g.m.a.t היא אם תחליטו לעשות קורס. בדרך כלל קורסי הכנה של מבחן g.m.a.t כוללים משהו כמו תשעה מפגשים, ולרוב הכול מתנהל באנגלית כי זה חלק מהעניין וחלק מהאתגר במבחן הזה. היתרון בקורס מקצועי זו העובדה שיש את מי לשאול אם לא מבינים משהו וגם העובדה שיש הרבה מאוד חומר לתרגול, כך שההצלחות בקורסים האלה הן רבות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה