יום שישי, 7 בנובמבר 2014

תביעות נזיקין



הגוף שלנו זה אומנם לא דבר שאנחנו תמיד מתייחסים אליו, כי יותר מידי פעמים אנחנו לוקחים אותו בתור מובן מאליו. עם זאת, כאשר אנחנו חווים תאונות שונות או מחלות, בבת אחת אנחנו מתחילים להבין עד כמה חשוב לנו להרגיש טוב. אם עברתם תאונה כלשהי הרי שמגיע לכם פיצוי, ולכן יהיה עליכם להגיש תביעת נזיקין כדי לקבל מהאחראי לתאונה את המגיע לכם. תביעות נזיקין אלה הן תביעות שמוגשות על בסיס יום יומי בישראל, וכל שצריך כדי להגיש תביעות נזיקין זה לדעת איך עושים את זה.

התייעצו עם עורך דין
על מנת שתוכלו להגיש תביעות נזיקין, בין אם זה כנגד אדם פרטי, חברה או גוף ציבורי, כדאי יהיה תחילה להתייעץ עם עורך דין שזו ההתמחות שלו. העניין הוא שיש תביעות נזיקין שברור מראש שלתובע אין סיכוי לנצח ולקבל את הפיצויים שהוא רוצה, אך יש גם תביעות שבהן זה בהחלט אפשרי. ההתייעצות עם עו"ד חשובה כי עורך הדין שמומחה בתחום יוכל לעזור לכם להבין מה הסיכויים שלכם לנצח.




עם איזה עו"ד כדאי להתייעץ
חשוב שתהיו מודעים לכך שלמרות שיש הרבה עורכי דין שעוסקים בתחום של תביעות נזיקין, עדיין לא עם כל אחד כדאי לכם להתייעץ. עו"ד מומחה של תביעות נזיקין שאליו כדאי לכם לפנות הוא כזה שיש לו רזומה טוב והרבה הצלחות בקריירה, ובהחלט כדאי לברר את הנושא הזה לעומק.

איזה גובה פיצויים אפשר לקבל?
מאוד קשה לענות על השאלה הזאת, כי לכל תביעת נזיקין יש גובה אחר של פיצויים. לכן חשוב ביותר לדבר עם עו"ד כדי לדעת מה ריאלי לדרוש וכדי שבסופו של דבר הסיכויים לקבל את הפיצוי אכן יהיו גבוהים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה