יום ראשון, 23 בנובמבר 2014

עגילי יהלומים


עגילי יהלומים

עגילי יהלומים הם הפריט המושלם בכל מלתחה אשר יכול לשדרג כל מראה. אם את נוהגת לצאת לאירועים שונים ואם את רוצה לבלוט במראה שלך, עגילי יהלומים יהיו מושלמים עבורך. בטרם תבחרי עגילים, חשוב שתדעי לרכוש אותם מהמקום המתאים לך, כלור ממקום שיודע להגיד לך מהו המקור ממנו נלקח היהלום ואשר יודע להצביע על איכותו ולתאר לך איזה הליך הוא עבר על מנת להיות משובץ בעגיל.


התאמה אישית

את יכולה לבקש שיבצעו במיוחד עבורך עגילי יהלומים. יכול להיות שכבר ראית עגילים אשר את חושבת שאת רוצה בדיוק כמותם או שאת יודעת איזה סגנון אהוב עלייך ואז תוכלי לבקש עגיל דומה או זהה לזה שכבר ראית. כמו כן, יכול להיות שאת לא יודעת באיזה עגיל עלייך לבחור, אך את רוצה שיתאימו עבורך עגיל חד פעמי, כזה שאין שני לו ואז תוכלי לפנות למעצבים אשר יתאימו לאופי שלך ולסגנון הלבוש שלך את העגיל המיוחד שיהיה רק שלך.


להסתכל על המכלול

עגילי יהלומים אלו עגילים אשר משובצים ומשלבים בתוכם יהלום או יהלומים. לכן, יש להסתכל על מספר פרטים חשובים. חשוב לבחון את היהלום, כיצד הוא משובץ בעגיל ולברר מה טיב האיכות שלו. חשוב להסתכל על התכשיט כולו ולברר מה האיכות שלו. למשל אם מדובר על זהב יש לדעת מה שוויו ולא רק מה שווי העגיל שלו וכמובן שיש לבדוק כיצד בוצע השיבוץ וכי העגיל אכן עונה לטעם שלך.


המראה שלך
המראה שלך יהיה נוצץ בזכות עגילי יהלומים. אין כל ספק שכמעט עבור כל לבוש ואירוע העגילים יכולים להיות מתאימים, כשחשוב כמובן להתאים בין המראה הכללי לבין העגילים ולכן יכול להיות שתרצי שיהיה לך יותר מזוג יהלומים אחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה