יום שבת, 8 בנובמבר 2014

טונר למדפסת הבייתית




אם יש לכם מדפסת לייזר ואתם רואים כי הצבע נגמר או עומד להיגמר, אתם בוודאי מחפשים אחר טונר למדפסת. שלא כמו במדפסות דיו, אשר עושות שימוש בראשי דיו כדי להדפיס, מדפסות הלייזר עושות שימוש בטונרים אשר מגיעים בצורת אבקה הנמצאת בתוך קופסה. רוב מדפסות הלייזר הקיימות היום הן מדפסות המאפשרות הדפסת צבע אחיד, צבע שחור ולכן הטונר גם הוא שחור. אם אתם מחפשים אחר טונר למדפסת בוודאי שמתם לב כי ישנו הבדל משמעותי במחירים בין מקום למקום ותהיתם איך יכול להיות הבדל שכזה.


איפה ניתן לרכוש טונר
היום אין צורך לצאת מהבית כדי לרכוש מוצרים רבים וכך גם טונר למדפסת. אתם יכולים לבצע רכישה של טונר למדפסת באינטרנט ולקבל אותו תוך ימים ספורים עד לבית. כאשר אתם רוכשים באינטרנט אתם חוסכים לעצמכם זמן נסיעה, דלק וכמובן שאתם יכולים לבצע השוואת מחירים בקלות כשלפניכם פתוחים אתרים שונים.


מחירי הטונרים
ישנם מחירים שונים לטונרים אשר נובעים משתי סיבות. הסיבה הראשונה היא סוג הטונר, כל מדפסת צריכה טונר למדפסת מסוג שונה והמחירים יכולים להשתנות בין החברות. הסיבה השניה להבדלי המחירים של הטונרים היא הכמות של הטונר. בבירור אודות המיכלים השונים תוכלו לשים לב כי כל טונר מתאים לכמות אחרת של הדפסות. מכאן ניתן להבין כי אם אתם מבצעים השוואת מחירים עליכם להשוות בין אותו סוג של טונר וכן בין אותה כמות הדפים שהוא יכול להדפיס.


חיבור הטונר
רבים חוששים מחיבור הטונר במדפסת וכיצד הם יבצעו זאת בביתם. טונר למדפסת נועד למדפסות לייזר וגם אם החלפתם רק לאחרונה את המדפסת שברשותכם ממדפסת דיו ללייזר אתם יכולים להיות רגועים, החלפת טונר היא פעולה פשוטה למדי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה