יום שלישי, 4 בנובמבר 2014

סקר סיכונים בארגון



אתם מנהלים חברה גדולה שיש בה הרבה עובדים? אם כך, חלק מהאחריות שלכם היא גם לדאוג לכך שבשעת חירום כל אחד יידע מה עליו לעשות. זה חשוב ביותר כי זו הדרך הנכונה שבעזרתה תוכלו להקטין את הנזקים, וניתן לעשות זאת תחילה בעזרת סקר סיכונים בארגון. סקר סיכונים בארגון יוכל לענות על שאלות חשובות ולהסביר לכם איפה אתם עומדים ביחס לניהול נכון של משברים בשעת חירום ויש לכך חשיבות עליונה. 
 
מה בודקים בסקר?
סקר סיכונים בארגון זה סקר שדורש מאיתנו לענות על שאלות חשובות ביותר, כמו: האם החברה ערוכה לתפקד בזמן מתקפת טילים? האם היא ערוכה לתפקד בעת רעידת אדמה? בעת אירוע בטחוני? כל הדברים האלה חשובים ביותר כי אם במסגרת סקר סיכונים בארגון תגלו שמשהו חסר, תהייה לכם הזדמנות לדאוג לו ולשפר אותו. 

מי מבצע את הסקר?
כדי לבצע סקר סיכונים בארגון צריך להכיר את התחום זה לעומק ולכן לא כל אחד יוכל לעשות את זה. ראשית, צריך להכיר את הסיכונים הכלליים שמאיימים על מדינת ישראל ושנית צריך להכיר סיכונים ספציפיים של כל תחום בו עוסקות החברות השונות. לכן צריך לפנות אל חברה מקצועית שמבצעת סקר סיכונים בארגון ויפה שעה אחת קודם. 

התנהלות נכונה בשעת חירום
אחרי הסקר ואחרי שתדעו מה צריך לשנות בחברה שלכם ומה לא, תוכלו לפנות להכשרת העובדים ולהכנתם לשעת חירום. אין לדעת מתי נימצא בשעת חירום ואין לדעת מתי זה יתפוס אותנו, כך שהדבר החכם ביותר לעשות יהיה להיות מוכנים תמיד. אם כל אחד מהעובדים יידע היטב מה עליו לעשות בכל מצב חירום שהוא הרי שהתוצאה הסופית תהייה נזק קטן יותר לנפש ולרכוש.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה