יום שלישי, 25 בנובמבר 2014

המענה הטלפוני של רכבת ישראל



חשבתם פעם ליצור קשר עם רכבת ישראל ותהיתם האם המוקד פתוח ואלו סוגיות תוכלו להעלות? אם אתם נמנים עם אזרחי מדינת ישראל, בוודאי גם אתם עושים שימוש ברכבת ובוודאי שגם אתם תזדקקו מידי פעם לשירות המענה הטלפוני של רכבת ישראל. יכול להיות שתרצו לדעת מהן שעות הנסיעה של הרכבות, תרצו לקבל סיוע בתכנון הנסיעה או שתרצו לקבל מידע על הרכבת כמו על שיבושים אשר קורים מדי פעם. בכל שאלה שיש לכם, צוות הרכבת ישמח לעמוד לרשותכם ולסייע.

המענה הטלפוני של רכבת ישראל - שעות פעילות
המטרה של רכבת ישראל היא לשפר באופן מתמיד את השירות עבור האזרחים השונים ולכן היא מעמידה שירות טלפוני נוח וזמין. אפשר ליצור קשר עם רכבת ישראל בטלפון בכל ימי החול החל מהשעה 6:00 בבוקר ועד לשעה 24:00 בלילה. בימי שישי עומד השירות הטלפוני של הרכבת החל מהשעה 6:00 בבוקר ועד לשעה 15:00 אחר הצהריים. במוצאי השבת ניתן ליצור קשר עם המוקד כמחצית השעה לאחר שהשבת יוצאת ועד לשעה 24:00 בלילה.

למידע נוסף לחץ כאן - רכבת ישראל טלפון

המענה הטלפוני של רכבת ישראל- נגישות
המטרה של רכבת ישראל היא להיות נגישה עבור כל אזרחי המדינה וגם עבור האורחים אשר מגיעים אליה. המענה הטלפוני של רכבת ישראל ניתן בשפות שונות והוא יוכל לסייע לכם לקבל מענה במידה ולא הצלחתם לקבל אותו בדרך אחרת. למשל, אם תרצו לדעת כיצד לתכנן את הנסיעה שלכם, תוכלו להתייעץ בטלפון ולהגיע לרכבת בזמן המתאים מבלי לחכות יתר על המידה.

אתר האינטרנט של הרכבת
במידה ואתם לא מעוניינים ליצור קשר דרך המענה הטלפוני של רכבת ישראל או שהמוקד כבר סגור, תוכלו לקבל שפע של מידע באתר האינטרנט כולל לדעת מתי בדיוק הרכבת שלכם צפויה לצאת ומתי היא מגיעה ליעד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה