יום שבת, 7 בספטמבר 2013

עורכי דין



כיצד בוחרים עורכי דין?

אין כל צל של ספק כי בעידן של היום ניתן לומר בוודאות גמורה כי עורכי דין מסייעים לנו בתחומים רבים כאלה ואחרים בחיינו - החל בעריכה של חוזה פשוט כל שהוא, ועד לייצוג בבית משפט אשר בו אתם מעוניינים להגן על עצמכם מפני עבירה פלילית אשר בה אתם מואשמים. יש כאמור מגוון עצום של עורכי דין, ולכל אחד יש מן הסתם תחום התמחות משלו. יש עורכי דין שהם מוכרים והמחיר שלהם הוא בהתאם מטבע הדברים, ויש את עורכי הדין אשר מציעים תעריף זול יותר - אך הם לעתים גם חסרי ניסיון. אז איך בוחרים את עורך הדין המתאים ביותר עבורכם?



קודם כל לבדוק התמחות


לפני הכל, בבואכם לבחור עורכי דין, חשוב מאד לזכור כי אין לכם סל מלא של כל עורכי הדין באשר הם. לכל עורך דין יש את תחום ההתמחות שלו. החלוקה המרכזית היא של עורכי דין פליליים שעוסקים בדין הפלילי, ועורכי הדין שעוסקים בדין האזרחי. עם זאת, בתוך אלו יש עוד חלוקות לתחומים נוספים. כך למשל בדין האזרחי, ניתן למצוא עורכי דין שמתמחים בדיני חוזים, אלו שמתמחים בדיני קרקעות, דיני מיסים, דיני אישות, וכיו"ב.





מחיר מול ניסיון


כעת עולה שאלה מרכזית מאד - לרוב יש יחס ישר בין הניסיון של עורך הדין, לבין התעריף שהוא יגבה מכם. אז במי כדאי לבחור? יש לזכור שזה לא שחור ולבן - יש לא מעט עורכי דין שנמצאים על הטווח - כאלה שיש להם ניסיון מספיק טוב עבור התיק שלכם, וגם מחירים שיהיו נוחים ויעמדו במסגרת התקציב שלכם. כמובן שלפעמים, אפשר לבחור בעורך דין מנוסה יותר או פחות, לפי הפניה שלכם.



לא לשכוח לבחון המלצות


כאשר אתם מעוניינים לבחור עורכי דין, כדאי לזכור שאתם מיד יכולים גם לבקש המלצות מאנשים שונים, לקרוא ביקורות שאנשים כתבו על עורכי הדין, ואף לחפש מידע בפורטלים ובפורומים השונים. כך אפשר לקבל מידע בלתי תלוי על עורכי הדין, ולדעת במי כדאי לכם לבחור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה