יום שבת, 21 בספטמבר 2013

אסטרולוגיה שבועית



בני מזל תאומים

מזל תאומים, הוא אחד מן המזלות המשתנים. הוא משתייך למזלות האוויר ונשלט על ידי מרקיורי. תוצאתו של צירוף זה, מתאפיין בקסם אישי, ערנות, זריזות מחשבתית, כושר ביטוי ותקשורתיות מחד ובצורך עז לחידושים ואיבוד עניין מהיר מאידך. בני מזל תאומים, מאופיינים ביכולות מכירה וורבליות גבוהה אך בשיטחיות מסויימת, אשר באה לידי ביטוי בידע מועט בהרבה תחומים. לצד הקלילות המאפיינת את המזל, הוא נוטה לנפש מורכבת עמוקה ויציריתית, אשר דורשת התייחסות והבנה בעת בניית תחזית אסטרולוגיה שבועית. בני מזל תאומים נזקקים לעיתים קרובות בייעוץ אסטרולוגי בשלל תחומים עקב מאפייניהם.

ייעוץ בנוגע לקריירה

התאומים מאופיינים בחשיבה ותקשורתיות, זקוקים לחופש פעולה ומתקשים לעבוד תחת ניהול לוחץ, אפור וחסר מעוף. בני המזל, זקוקים לעבודה מגוונת בה יוכלו להביא לידי ביטוי את יכולותיהם, יצירתיותם ושנינותם. לרוב, בני מזל זה יפנו לתחומים הכוללים עיסוק עם אנשים כגון: הוראה, מכירות או שיווק. בעת בניית תחזית אסטרולוגיה שבועית, יש לקחת בחשבון את צרכים ייחודיים אלו, אשר נושאים בקרבם משמעויות עמוקות וחשובות, המשליכות על תחומים רבים נוספים בחייהם של בני המזל.




ייעוץ בתחום הרומנטי

בני המזל מביעים את אהבתם בקלות ובשנינות. במערכת היחסים הם זקוקים לגירויים אינטלקטואלים ויכולות שיחה, הם כמהים לחופש ושינויים, דבר אשר מקשה על קשרים רומנטיים וחבריים. שני צדדים אלו של אופיים, יוצרים קשיים רבים כיוון שמחד התאומים מחפשים את הקרבה, החום והאהבה ומאידך, משתעממים בקלות וזקוקים לריגושים חדשים. תחום זה, הוא המרכזי שבגינו בני המזל מבקשים את עזרתם וייעוצם של המיסטיקנים בפענוח מפת אסטרולוגיה שבועית.

ייעוץ בתחום הבריאות

בעת ניתוח מפת אסטרולוגיה שבועית של בני המזל, חשוב לשים לב למספר בעיות אופיניות במערכות גופניות כגון נשימה וריאות, מערכות העצבים ובעיות בגפיים. תאומים רבים מדווחים על בעיות שינה , עירנות יתר והיפר אקטיביות, אשר עלולים לפגוע ביכולות הריכוז שלהם ולגרור עייפות למהלך היום. לבני מזל זה, מומלץ לאמץ אורך חיים בריא ואנרגטי יותר, אשר כולל פעילות גופנית רבה. הכנסת הפעילות הגופנית, תסייע להם לפרוק את שלל המתחים שהם צוברים ותעניק להם שחרור מהשכלתנות והניתוח אשר מדיר שינה מעיניהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה