יום שבת, 21 בספטמבר 2013

הסרת עין הרע



כיצד מתגוננים ומסירים?

עין הרע, היא תופעה קשה בה אדם מרגיש חולי, עייפות , מצוקות נפשיות, אי התקדמות, כישלונות חוזרים ונשנים ועוד. במקרים רבים, תופעה זו נוצרת ממחשבותיהם השליליות של אלו הקרובים ביותר אל האדם מבלי משים ובלי כוונה רעה. מחשבות הקנאה הן בלתי נשלטות ועלולות להשפיע על המציאות. הסרת עין הרע, היא משימה מסובכת אשר דורשת מאמצים רבים. לכן, עדיף לזהות את הבעיה בשלב מוקדם או לבצע פעולות מונעות מבעוד מועד.


באילו פעולות ניתן לנקוט בכדי להמנע, להתגונן ולבצע הסרת עין הרע?
צדקה תציל ממוות- מתן הצדקה לפושטי היד, יתומים ואלמנות מהווה חסד גדול. לכן, הוא מעניק הגנה חזקה וגדולה מהשפעותיה של עין הרע, עבור אלו הפותחים את ליבם ומעניקים את התרומה. חשוב להרחיב ולומר, שעל הצדקה להיות מתן בסתר ובצניעות בכדי שהיא אכן תשפיע.

בצל – הבצל הוא בעל כוחות הגנה מפני העין הרע, הוא סופג לתוכו את האנרגיה השלילית אשר נחסמת בין השכבות השונות. את הבצל יש לחתוך לארבע ולהניח את הפלחים בפינות הבית. כעבור מספר ימים יש לשרוף אותם. במידה וישנו ביקור מאנשים בעלי כוונות ומחשבות רעות, יש לשרוף את הבצל מיד בצאתם בכדי לבצע הסרת עין הרע מהירה ויעילה.

תפילה – ישנה תפילה אשר יש לומר בכל יום. היא בעלת הכוח למנוע, להגן ובמידת הצורך עושים בה שימוש גם בעת טיפול הסרת עין הרע עצמו. לשון התפילה היא:  "בשם אלוהי אני שם מימיני את המלאך מיכאל, משמאלי את המלאך גבריאל, מלפני את המלאך אוריאל, מאחורי את המלאך רפאל ומעל ראשי שכינת האל. יהי רצון מלפניך ה' אלוהינו ואלוהי אבותינו, שתמלא רחמים עלינו, ותצילנו ולכל בני ביתנו ולכל עם ישראל, מעין הרע, מכל מיני כישוף ותבריח יצר הרע ממנו. כשם שפרשת כנפיך על אבותינו במדבר סיני והצלתם מעינא בישא דבלעם הרשע, כן תפרוש כנפיך עלינו ברחמים הרבים ונהיה מכוסים במכסה ונהגה בשמותיך הקדושים אמן ואמן".

טבילה – במידה וחשים שקיימת עין הרע, יש ללכת לים ביום שני או חמישי, להכנס למים עד גובה הברך, להביט לאופק ולספור 6 גלים, כאשר יגיע הגל השביעי יש לשטוף ידיים ופנים תוך אמירת שמע ישראל. בעת האמירה, חשוב להיות בהתכוונות מלאה בכדי שהיא תהיה עוצמתית דיו ותחל את הסרת עין הרע. לאחר מכן יש לצאת מן המים מבלי להסתכל לאחור.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה