יום חמישי, 26 בספטמבר 2013

צימרים דיסקרטיים



מדוע יש צורך להזמין צימרים דיסקרטיים?
כיום אנו שומעים יותר ויותר על התופעה של פריחת צימרים דיסקרטיים עבור זוגות אשר רוצים לבלות זמן איכותי אינטימי ביחד, הרחק מעיני כל, הרחק מן השגרה. פשוט מאד פסק זמן מהכל באווירה רומנטית במיוחד לכל הדעות. מאין נוצר הצורך להזמין מקום בתוך צימרים דיסקרטיים במקומות שונים ברחבי הארץ? במה צימרים דיסקרטיים שונים מצימרים רגילים או מחדרי מלון? הצורך בצימרים הדיסקרטיים נוצר, לאחר שאנשים רבים גילו כי הם רוצים לבלות זמן איכות עם בני הזוג שלהם, מבלי שאנשים מבחוץ יציצו עליהם, ידעו לאן הם נוסעים ויטרידו אותם עם שאלות שונות. לא תמיד כל בני המשפחה שלכם צריכים לדעת כי אתם מתראים עם אדם מסוים. לא תמיד עליכם להודיע מראש גם לכל האנשים בעבודה שאתם יוצאים לנופש רומנטי. הפרטיות שלכם יכולה להישמר היטב, וכל זאת בעזרת הצימרים הדיסקרטיים להפליא.

  
לא פוגשים אף אדם
צימרים דיסקרטיים מתוכננים כך, שאתם לא תראו אף אדם אחר שמתאכסן בתוך הצימר. הפרטיות שלכם ושל האורחים כולם נשמרת. בתוך המתחם שלכם בצימר, אתם תמצאו את כל מה שאתם צריכים - מיטה זוגית, יחידת רחצה, אמבטיית ג'קוזי, חצר פרטית, ולעתים אפילו בריכת שחיה פרטית תחכה לכם במתחם החיצוני הפרטי של הצימר. מסביב הצימר מוגן ומגודר היטב, כך שאיש לא יוכל לעקוב אחריכם, ובכדי להיכנס פנימה יש צורך בהקשת קוד.
יתרה מזאת, אפילו אמצעי התשלום של צימרים דיסקרטיים שומר על הפרטיות שלכם. אתם יכולים להשאיר את הסכום במזומן בתוך מקום מיוחד שנמצא בתוך החדר, או לבצע הזמנה מראש באשראי. כך בעצם, אין צורך לדבר עם אדם - והפרטיות שלכם תישמר לכל אורך השהות שלכם בצימר.

נמצאים בכל הארץ
אפשר למצוא כיום צימרים דיסקרטיים בכל מקום שרק תרצו בארץ. הצימרים נמצאים הן בערים הגדולות של גוש דן, והן ביישובים הקטנים שפרוסים על פני הארץ כולה. כך, אתם יכולים לשלב את השהות בצימר עם טיול ברחבי הארץ, או לצאת לצימר דיסקרטי ומדהים במרחק הליכה מהבית שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה