יום חמישי, 26 בספטמבר 2013

הקמת חברה



מדוע חשוב לבצע הקמת חברה חדשה לפי הכללים?
כאשר אתם מעוניינים לבצע הקמת חברה חדשה, המשמעות היא לא רק שאתם מקימים עסק חדש. הקמת חברה חדשה שונה באופן מהותי מהקמת עסק בתור עוסק פטור או מורשה. בהקמה רגילה של עסק, הרי שאין שום הפרדה פורמלית בין הנכסים הפרטיים שלכם, לבין נכסי העסק. לעומת זאת, הקמה של חברה היא הקמה של ישות משפטית חדשה לחלוטין, אשר מופרדת מהישות המשפטית האישית שלכם.

ולכן התהליך הוא מול משרד המשפטים
על כן, התהליך של הקמת חברה חדשה לא מתבצע רק מול רשויות כלכליות כמו מע"מ ומס הכנסה. התהליך הוא קודם כל משפטי, ולכן דורש אישור פורמלי מלא והכרה מטעם משרד המשפטים הישראלי. יש לקחת בחשבון כי התהליך חייב להתבצע לפי הכללים הנהוגים, שכן לפי התקנות של משרד המשפטים, רשאי המשרד לקנוס חברה בסכום של כ - 6,000 ש"ח במידה והיא מפרה את התקנות והכללים.


למלא אחרי ההוראות
ההוראות של הקמת חברה חדשה מטעם משרד המשפטים הן ברורות מאד ואין לסטות מהן כהוא זה. עליכם לספק את תקנון החברה, להחתים את הבעלים ואת חברי הדירקטוריון של החברה, ולספק אסמכתאות לחתימות מטעם עורך הדין ששכרתם לצורך טיפול מקצועי בעניינכם. עליכם לספק שם לחברה אשר כמובן יעמוד בכל התנאים ולא יפר את התקנות השונות על פי החוק הרלבנטי בתחום זה בישראל, לספק הצהרה של בעלי המניות, וכל זאת כמובן בכפוף להוראות המדויקות של משרד המשפטים הישראלי מטבע הדברים.

אז איך מבצעים את הכל בצורה נכונה ובטוחה?
כפי ששמתם לב, התהליך של רישום חברה חדשה יכול להיות מורכב לעתים קרובות, ועל כן יש לבוא מוכנים. עליכם למלא בדקדקנות אחרי ההוראות של משרד המשפטים ואל סלטות מהן, כדי להימנע מקנסות או עיכובים בהקמת החברה. לכן, כאשר אתם מבצעים רישום חברה חדשה חשוב לפנות בהקדם האפשרי לעורך דין מקצועי. עורך דין אשר מומחה ומנוסה בהקמת חברות, יוכל ללוות אתכם לאורך התהליך, לייצג את החברה שלכם, ולספק את כל האסמכתאות לחתימות השונות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה