יום חמישי, 26 בספטמבר 2013

אקסיום



מדוע אקסיום מעדיפה נדל"ן מניב?
חברת אקסיום היא חברה אשר עוסקת בהשקעות נדל"ן מסוגים שונים כאלה ואחרים ויש לה קהל לקוחות מגוון ביותר לכל הדעות. יחד עם זאת, אחד מן הדברים אשר ללא כל צל של ספק בולטים מאד לעין בהקשר של אקסיום, היא הנטייה שלה להעדיף את מה שמכונה כיום נדל"ן מניב. כלומר - נדל"ן אשר מביא תשואה תוך זמן קצר יחסית, וזאת באמצעות השכרתו. בכך הוא שונה מהשקעות רגילות בנדל"ן - בהן בעצם קונים קרקע או נכס מסוים כל שהוא, משקיעים בהם, ולאחר מכן מוכרים אותם לגורם אחר במחיר גבוה יותר. אז למה בחברת אקסיום מעדיפים את המודל של נדל"ן שמניב?



תשואה טובה לאורך זמן
אין עוררין על כך כי המודל של חברת אקסיום הוא אחד מן המוצלחים יותר בשוק הנדל"ן - המשקיע נדרש למסור סכום השקעה כל שהוא חד פעמי לפרויקט אחד או למספר פרויקטים על פי בחירתו. לאחר שמסר סכום זה- הוא בעצם נהנה מתשואה קבועה פעמיים בשנה, מהסכום אשר הצטבר. לו חברת אקסיום הייתה משקיעה אך ורק בנכסים ומוכרת אותם לאחר זמן מה - התשואה הייתה חד פעמית ואמנם משמעותית, אך באופן יחסי לא הייתה גבוהה במיוחד. לעומת זאת, באמצעות השכרת הנכס, יכולה אקסיום להבטיח למשקיעים שלה תשואות גבוהות יותר וחשוב מכך - כאלו אשר בסופו של דבר יהיו קבועות, ויתקיימו לאורך זמן רב. כך, נהנים המשקיעים בעזרת אקסיום מתזרים מזומנים קבוע וגבוה יותר, ומדובר כאן על השקעות לטווח של שנים רבות - כך שזה בהחלט שיקול מרכזי ביותר.

חושבים להיכנס לתחום?
אם גם אתם רוצים להתחיל להשקיע בנדל"ן מניב בארץ וברחבי העולם - אפשר שפניה לחברת אקסיום תהיה הדבר הטוב ביותר מבחינתכם. אל תשכחו כי רכישה של נדל"ן מניב איננה משימה פשוטה במיוחד, בפרט אם מדובר על מדינה זרה, וחברת אקסיום מהווה מבחינתכם גורם מקשר מעולה לכל הדעות. אתם כמובן יכולים לסקור את ההצלחות של אקסיום ברחבי העולם בארה"ב, קנדה, מונטנגרו ווייטנאם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה