יום שישי, 27 בספטמבר 2013

בתים למכירה בכפר סבא



כל מה שצריך לדעת כאשר מחפשים אחר בתים למכירה בכפר סבא
אין עוררין על כך כי בתים למכירה בכפר סבא יכולים להיות השקעה מוצלחת לטווח הקצר והארוך מן הסתם. האמת היא כי לפני שמתעניינים לגבי בתים למכירה או מתייעצים עם אנשי מקצוע, כדאי לערוך היכרות קצרה עם ההיסטוריה של העיר ועם המאפיינים הייחודיים שלה ללא כל צל של ספק. בצורה כזו קל יותר לבצע את החיפוש אחר בתים למכירה, למקד את האפשרויות ולהפנות משאבים לכיוון הנכון הלכה למעשה. 

שטח ושירותים הניתנים בעיר
השטח של כפר סבא הוא 14 קמ"ר בלבד. היא לא נחשבת לעיר גדולה, הוקמה רק בשנת 1962 ולקראת שנת 2012 התגוררו בה כמעט 100,000 תושבים. יש לציין את העובדה, כי הפוטנציאל הגדול של בתים למכירה בכפר סבא נובע מהיותה מרכז מנהל, מסחר, חינוך ושירותי רפואה של איזור דרום השרון. בנוסף לכך, כפר סבא היא עיר אשר מציעה איכות חיים גבוהה ביותר עבור תושבים בכל הגילאים. משפחות יכולות ליהנות ממספר גדול של בתי ספר וגנים, צעירים יכולים להצטרף אל אחד מענפי התעשייה המתעוררים ובני גיל הזהב מוצאים תעסוקה במסגרות מוניציפאליות שונות כאלה ואחרות. 




אתרים בולטים בעיר
בתים למכירה בכפר סבא מפוזרים באופן טבעי מן הסתם על פני כל חלקי העיר, אך בכל זאת חשוב לדעת, כי ישנם מספר אתרים עיקריים אשר מוכרים לכל מי שביקר באיזור זה. קריית ספיר לדוגמא מכילה את המוזיאון הארכיאולוגי ואת אולם הראשונים, לעומת איזור הח'אן אשר הוקם בשנת 1906 ומשמש כיום כבניין משרדים של עיריית כפר סבא. אתרים עיקריים נוספים בעיר הם האנדרטה לנופלי קלקיליה, קניון ערים, גן מנשה ופארק כפר סבא הגובל עם איצטדיון לויטה.

אופציה יוצאת מן הכלל עבור משקיעים
לסיכום, אין כל צל של ספק כי בתים למכירה בכפר סבא הם אופציה מצוינת לכל הדעות לכל מי שמחפש מגורים בעיר איכותית. האפשרות רלוונטית גם לגבי משקיעי נדל"ן, שוכרים וכל מי שרוצה להצטרף אל תושבי אחת הערים המצליחות ביותר של איזור השרון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה