יום שלישי, 15 באפריל 2014

מולטיפוקל



כבר שנים אתם לא רואים טוב ועוד לא הלכתם לעשות משקפיים? אם כך, עכשיו זה הזמן המתאים לכך, כי אם תמשיכו לדחות את העניין סביר להניח שהראיה שלכם לא תשתפר ככה מעצמה עם הזמן. במידה ובעיית הראיה שלכם כוללת גם את טווח הקריאה וגם את הטווח הרחוק, הרי שהאופציה הכי טובה שתוכלו לחשוב עליה היא משקפי מולטיפוקל, כי מולטיפוקל הן עדשות שעונות על כל בעיות הראיה.
 
איך זה עובד?
משקפיים עם עדשות מולטיפוקל אלה הם משקפיים שלמעשה אפשר להשתמש בהם לכל טווחי הראיה, כי על העדשות עצמן יש מוקדים שונים של ראיה. לכן בעת ראיה למרחק יהיה עליכם למקד את הראיה באזור מסוים של המשקפיים ואילו בעת קריאה או ראיה לקרוב יהיה עליכם להתמקד באזורים אחרים של העדשות. 



מה היתרון?
זה לא במקרה שכל כך הרבה אנשים כבר עשו משקפיים עם עדשות מולטיפוקל, כי מעשה עדשות מולטיפוקל מונעות את הצורך להחליף משקפיים הרבה פעמים ביום. עם זוג משקפיים אחד אפשר לעשות הכול, ואין ספק שזה נוח ביותר לכל מי שצריך להשתמש ביותר מזוג אחד של משקפיים. 

כמה זה עולה?
אין ספק שלעשות משקפיים עם עדשות מולטיפוקל זה כמובן יותר יקר מאשר לעשות זוג משקפיים אחד עם עדשות לרחוק או לקרוב, אך אסור לשכוח שלמעשה מדובר על זוג אחד של משקפיים שעונה על כל הצרכים. כמו כן, מדובר על משקפיים עם עדשות מאוד איכותיות, מה שאומר שבסופו של דבר הם יוכלו לשמש אתכם לשנים רבות. לכן אפילו אם נראה לכם שמדובר על סכום גבוה, כדאי לזכור שזה סכום שמתחלק לשנים רבות של שימוש ולכן לא כדאי שתוותרו על משקפיים עם עדשות כאלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה