יום שלישי, 15 באפריל 2014

רכישת דירה



רכישת דירה מקבלן
 עבור אנשים רבים קניית הדירה זו העסקה הגדולה ביותר שהם מבצעים בחיים, ולכן זה טבעי שכל אחד יירצה שהעסקה הזאת תצא לפועל בדיוק על פי התוכניות שלו. במידה וגם אתם רוצים לדעת קצת יותר על התחום של רכישת דירה מקבלן, כדאי שתדעו שאתם צודקים, כי לפני שניגשים לקנות דירה יש לא מעט פרטים שצריך להכיר.


הזכויות של הקונים
רכישת דירה מקבלן היא למעשה רכישה של דירה חדשה, ולמעשה היא בדרך כלל מתבצעת עוד לפני שהדירה עצמה עומדת מוכנה. משמעות הדברים היא שאתם למעשה קונים דירה שעוד לא ראיתם, ולכן הדבר הראשון שכדאי לדעת, זה שמותר לכם להיות מעורבים בתהליך. אומנם במסגרת של רכישת דירה מקבלן אי אפשר לשנות כך פתאום את תוכניות הבניה, אך זו בהחלט הזכות שלכם להגיע למקום ולראות שהקבלן אכן עומד בקצב שעליו הוחלט והוסכם מראש.




תיקונים בדירה
אומנם כשמדברים על רכישת דירה מקבלן מדברים על רכישה של דירה חדשה, אך כולנו יודעים שגם בדירות חדשות עלולים להתגלות נזקים. יש חוקים מאוד מפורטים לגבי מה שחייב הקבלן לרוכשי הדירות גם בתקופה מסוימת אחרי שהם נכנסו לגור בדירות, ולכן כדאי לבדוק את החוזה שעליו אתם חותמים. 

מחירי הדירות
רכישת דירה מקבלן בדרך כלל יותר יקרה לעומת רכישה של דירה מיד שנייה, כיוון שכאשר מדברים על רכישת דירה מקבלן מדברים על דירה חדשה שאיש מעולם לא גר בה לפני כן. עם זאת, ולמרות שכל קבלן דורש מראש סכום מסוים , כדאי לדעת שגם כאן אתם יכולים לנסות להתמקח על המחיר. אין ספק שלקנות דירה שאיש מעולם לא חי בה לפניכם זה תענוג גדול, אך כדאי לברר שתוכלו לעמוד בהוצאה כזו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה