יום שבת, 26 באפריל 2014

אולמות בדרום



בחירת אולמות בדרום
אולמות אירועים יש בכל רחבי הארץ והם משמשים לקיום אירועים שונים ומגוונים ובינהם: חתונות, בר/בת מצוות, בריתות, מסיבות יום הולדת מיוחדות, אירועים עסקיים שונים, כנסים, אירועי השקה וכיוצא באלה. בחירת אולמות בדרום מצריכה בדיקת המקום באופן יסודי על מנת להיות בטוחים שהאולם מתאים לצרכים שלכם ושהוא מאובזר בכל הדברים הנחוצים כדי לקיים אירוע מוצלח.
קריטריונים לבחירת אולמות בדרום
מיקום האולם – חשוב שהאולם יהיה ממוקם באיזור כזה שתהיה נגישות לרוב האורחים להגיע ללא נסיעות ארוכות ומתישות. יש אולמות בדרום הממוקמים בערים הגדולות באיזור כדוגמת אשדוד, אשקלון, קריית גת, באר שבע וכדומה, ואחרים ממוקמים באיזורים פחות מאוכלסים.
גודל האולם – לגודל האולם חשיבות רבה בבחירת אולמות בדרום מכיוון שעליכם להיות בטוחים שיוכל להכיל את כל המוזמנים בצורה מרווחת ולא צפופה מידי. בנוסף, לכל אולם יש רישיון למספר אנשים מסויים ואין לעבור אותו בשום פנים ואופן.
סוג האולם – יש אולמות המיועדים לאוכלוסייה דתית חרדית ואחרים לאוכלוסייה מסורתית ויש אולמות בדרום שמיועדים לאוכלוסייה הכללית או מעורבת. יש לבדוק את סוג האולם ואת רמת הכשרות הנדרשת לכם לקיום האירוע כדי שתוכלו להיות בטוחים שכל האורחים יהנו מהאוכל והמשקאות בזמן האירוע.
קייטרינג – הקייטרינג של אולמות בדרום מאד חשוב מעבר לנושא הכשרות. לכולנו ידוע כי אירועים מוצלחים הם אירועים שבהם מוגש אוכל טעים. חשוב להגיע לאולם ולטעום מן המאכלים שהם מכינים ולוודא כי אלה מתאימים לכם מבחינת הסגנון ומבחינת הטעם.

שירותים נוספים – אולמות בדרום יכולים להעניק לכם שירותים נוספים כמו המלצה על להקת מוסיקה לאירוע, קישוטים מיוחדים לאירוע וכדומה. בנוסף יש לוודא כי באולם יש גישה לאנשים מוגבלים ונכים וכי יש שירותים ייעודיים לאנשים אלה במתחם האולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה