יום שבת, 19 באפריל 2014

זכיינות בתי קפה



זכיינות בתי קפה – כל היתרונות
זכיינות בתי קפה הפכה בעשור האחרון  לתחום מאד משגשג ומשתלם לרבים. עסקים רבים שצברו לעצמם מוניטין בתחום זה החלו להעניק זיכיונות למשקיעים על מנת להרחיב את עסקיהם ללא צורך בהשקעה מסיבית על מנת לעשות זאת. זכיינות בתי קפה מעניקה לאנשים המעוניינים לפתוח עסק עצמאי רשות לעשות שימוש בשם הרשת, בתפריט שלה, בשיווק הארצי של הרשת כולל פרסום מסיבי, בנוהלי העבודה והניהול של הרשת וכדומה.
אדם המקבל זכיינות בתי קפה נהנה מהיתרונות הבאים:
·         שימוש בשם שכבר הוכיח את עצמו ומיתג את עצמו בקרב הלקוחות
·         שימוש בתפריט קיים
·         שימוש באמצעי שיווק מסיביים
·         שימוש בנוהלי עבודה קיימים
·         שימוש בעקרונות ניהול קיימים
·         גב עסקי של חברה גדולה ובעלת מוניטין

זכיינות בתי קפה

היתרונות הללו מבטיחים למקים הסניף תנועת לקוחות גדולה כבר עם פתיחת הסניף, שכן השם בלבד ימשוך אליו לקוחות. בנוסף, נהנה בעל הסניף מעזרה בכל הקשור בניהול של העסק על מנת שיצליח, מכיוון שזהו אינטרס משותף לשני הצדדים.
זכיינות בתי קפה מעניקה למקים הסניף שקט יחסי ויכולת הישרדות גבוהה בהרבה מאדם המקים בית קפה עצמאי לחלוטין. וחשוב לזכור כי זכיינות בתי קפה כורכת גם הקמת סניפים על פי הפרמטרים של חברת האם וזה מתבטא באישור המיקום של בית הקפה, גודל בית הקפה, עיצוב בית הקפה, התפריט של בית הקפה וצורת העבודה במקום (הגשה עצמית, הגשה בעזרת מלצרים וכדומה).
אדם המבקש לעצמו זכיינות בתי קפה צריך להיות מוכן להשקעה גדולה בהקמת הסניף ובהעברת תמלוגים לחברת האם מן הרווחים שיהיו לו בהמשך הדרך, ובנוסף עליו לקבל את הרעיון שחלק נכבד מניהול הסניף יעשה על ידי חברת האם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה