יום שני, 14 באפריל 2014

מהו אמבטיון ולמי הוא מתאים?



אמבטיון מצליח לשלב בעת ובעונה אחת בין היתרונות של האמבטיה ובין היתרונות של המקלחון. מה שנחשב בעבר חלום רחוק הפך כיום לחלק בלתי נפרד מחדרי האמבטיה של בתים פרטיים, בתי מלון ומכוני ספא וטיפוח. אמבטיון נחשב לדור הבא של פתרונות האמבט וזאת בשל היתרונות הייחודיים שלו. הוא מתאים גם למי שמעדיף אמבטיה וגם למי שלא מוכן לוותר על מקלחון. בהרבה בתים מנסים למצוא פתרון אחיד וחסכוני ובאמצעות אמבטיון ניתן להשיג זאת. 
 
גם ברמה הבטיחותית יש הרבה יתרונות לשילוב של אמבטיה עם מקלחון. ראשית, מוצרים המיוצרים על ידי החברות המובילות ותוך שימוש בחומרי גלם משובחים מונעים החלקות. הם מתאימים למשפחות עם ילדים, לבעלי מוגבלויות ולקשישים או בני גיל הזהב. אלו מוצרים העומדים בתווי תקן מחמירים ונבדקים בתהליך בקרת איכות ייחודי. שנית, מדובר על מוצר התורם לאיכות חיים גבוהה יותר. בעלות נמוכה יחסית ניתן להפוך את חדר האמבטיה למקום המתאים הן עבור רחצה מפנקת בישיבה או בשכיבה, והן עבור מקלחת בעמידה. אין סיבה לוותר על אחד הצרכים ולכל דייר בבית יש דרך שונה לנצל את האמבטיה. 


כיצד מתקינים אמבטיון?
ההתקנה של אמבטיון מוכיחה כי מדובר על מוצר המתאים עבור קהל יעד רחב ומגוון. בשלב הראשון מתקינים אמבטיה רגילה, כאשר בשלב השני מוסיפים על דפנותיה דלתות של מקלחון. אפשר לבחור בין שילובים שונים של אמבטיה ומקלחון וכך להביא לידי ביטוי את ההעדפות האישיות. 

זהו פתרון מושלם לחדרי אמבטיה קטנים בהם אין מקום לאמבטיה ולמקלחון נפרדים, או לבתים ישנים בהם שימוש בוילון אמבטיה כרוך בחוסר נעימות. בכל מקרה, את ההתקנה יש לבצע בצורה מקצועית וכך למנוע נזילות או רטיבות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה