יום שלישי, 15 באפריל 2014

איך אפשר לבחור בריכה לילדים?




החלטתם שעבור הקיץ שהולך ומתקרב, אתם תעשו הפתעה לילדים שלכם - ותקנו להם בריכה. כמובן שמדובר על בריכה לילדים שצריכה להתאים להם - לא מדובר על בריכות פיברגלס או בטון שדורשות חפירה באדמה, אלא על בריכות פשוטות יותר, שניתן להציב בכל אזור בבית, למלא במים, ולתת לילדים לשחק בתוכן כמה זמן שהם רק ירצו. מדובר על בילוי מהנה עבור הילדים ועבור כל המשפחה, אלא שמכן עולה שאלה חשובה - איך בעצם אפשר לבחור בריכה לילדים שתתאים להם באופן מושלם?

כמה סוגים שונים של בריכות
ראשית, חשוב לציין שיש בריכות מיוחדות אשר מותאמות לתינוקות. אלו בריכות תינוקות, בגודל אשר מתאים לתינוק. חלק מהבריכות מתאימות לתינוקות במצב שכיבה, וחלק תינוקות שיודעים כבר לשבת. מדובר על בריכות מPVC אשר ממלאים במעט מים, והן מאפשרות לתינוק להשתכשך במים וליהנות.
בגילאים מבוגרים יותר, כבר אפשר לקנות בריכה לילדים. גם אלו בריכות מPVC, אלא שהן כבר גדולות יותר. בבריכות הקטנות בקטגוריה יש לרוב מקום ל2-3 ילדים. בבריכות הגדולות יותר לילדים, יש כבר מקום לכל המשפחה כולל גם למבוגרים. חשוב מאד לציין שרוב הבריכות הללו כוללות אפשרות למילוי המים עד לגובה של 1.5 מטר, אלא שכדאי למלא את המים עד לגובה של מטר, למשחק בטוח של הילדים.
כמובן שאפשר לבחור בריכה לילדים שכוללת תוספות מיוחדות. כך למשל, ניתן למצוא בריכות עם עמדת כדורסל מיוחדת, אפשר לבחור בריכות שיש להן התקנה של גג וחלונות מסביב, ואף למצוא בריכות בצורות שונות (אם כי בריכה עגולה מאפשרת לחץ טוב יותר).

אז איך בוחרים את הבריכה המתאימה?
בבואכם לבחור בריכה לילדים שלכם, כדאי לקחת בשיקול נתונים שונים - בני כמה הילדים, האם הבריכה מיועדת גם לחברים שלהם, האם הילדים יודעים לשחות, היכן הבריכה תמוקם, וכיו"ב. כך אפשר לבחור את הבריכה הטובה ביותר, אשר תתאים באופן מושלם לילדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה