יום שבת, 1 ביולי 2017

קניית פסנתרים



קניית פסנתרים

כאשר אנו ניצבים בפני מלאכת קניית פסנתרים, יש הרבה בירורים ומחקר לעשות על מנת להבטיח קנייה במחיר אטרקטיבי של הפסנתר האידיאלי ביותר בהתאם לשימוש האישי שלכם. מדובר בהחלטה שקולה ומחושבת אותה יש לבצע בכובד ראש.



ראשית עליכם להחליט- איזה פסנתר מתאים לכם?

ההחלטה הראשונה אותה יש לבצע בעת קניית פסנתרים היא באשר לסוג הפסנתר המתאים ביותר לרצונכם ושימושכם האישי. עליכם לבחון לפי אופי השימוש הצפוי בפסנתר, איזה פסנתר ישרת אתכם נאמנה בצורה הטובה ביותר. ישנו פסנתר הכנף, הפסנתר הקלאסי אותו כולנו מכירים, המאופיין בגודלו המסיבי התופס חלק ניכר מהחלל, תיבת תהודה ייחודית ומתיחתה אופקית של מיתרי הפסנתר. פסנתר כנף מאופיין גם כן במחיר גבוה יחסית, לאור מקצועיות וגודל הפסנתר. ישנו הפסנתר העומד, הנבדל מפסנתר הכנף בגודלו והן באופן מתיחת המיתרים בו- אנכית. פסנתר זה פחות יקר בצורה משמעותית מפסנתר הכנף ויכול להוות אלטרנטיבה אידיאלית עבור אלו המחפשים פסנתר מקצועי. ידנו כמובן, הפסנתר החשמלי, אשר עובד על בסיס אחר מהפסנתרים שתוארו לעיל וזהו הבסיס החשמלי, ללא תיבת תהודה וללא מיתרים. הפסנתר החשמלי קטן יותר ומחירו נמוך יותר משל הפסנתרים הקלאסיים.

היתרון בקניית פסנתר מחנות על פני רכישה מאדם פרטי

אנשים רבים בבואם לבצע קניית פסנתרים מעדיפים לרכוש את הפסנתר יד שנייה, מאדם פרטי. החסרון הבולט בכך הוא כמובן העובדה שלא תהיה אחריות על הפסנתר ויחד עם זאת, גם ייתכן ויהיו פגמים שאינם נראים לעין אשר יתעוררו בהמשך. כאשר רוכשים פסנתר מחנות ניתן לבחור מתוך מגוון רחב, לקבל חוות דעת מקצועית באשר לסוג הפסנתר המתאים לכם ביותר, ליהנות מאחריות יצרן, לבצע טרייד אין על פסנתר ישן וכמובן, להבטיח לעצמכם שהפסנתר במצב חדש וטוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה