יום ראשון, 23 ביולי 2017

הגשת ערעור על החלטות המרב"ד



אל תוותרו על רישיון הנהיגה שלכם
אנשים רבים מוצאים את עצמם תלויים מאוד ברישיון הנהיגה שלהם. אי אפשר להגיע לכל העבודות בתחבורה ציבורית וגם אם הדבר אפשרי באופן תיאורטי, באופן מעשי זו יכולה להיות משימה מאוד קשה שמאריכה מאוד את ההגעה. בימי שבת המשפחה לא יכולה לצאת לטיולים ללא הורה עם רישיון וכך המכון הרפואי לבטיחות בדרכים לעתים הורס חיים של משפחה שלמה בכך שהוא פוסל את רישיון הנהיגה של האב או האם בלי הוכחות חותכות. המכון הרפואי, המרב"ד, יכול לעשות טעויות ולהניח הנחות שגויות ולכן ניתנת האפשרות להגיש ערעור על החלטות המרב"ד ולתקן את העוול.

איך מגישים את הערעור על החלטות המרב"ד?
הבדיקות במכון הרפואי לבטיחות בדרכים יכולות להימשך זמן אך מרגע שקיבלתם את ההודעה יש לכם שלושים יום להגיש את ערעור. כל ערעור שיוגש לאחר יותר משלושים ימים לא יתקבל והנהג ימצא את עצמו מחכה שנה ושלושה חודשים עד שהוא יוכל לגשת לבדיקה חוזרת אצל המרב"ד. מצב כזה מחייב את הנהג שנשלל רישיונו להגיש ערעור מהיר ביותר אך עם זאת ,על הערעור להיות שקול ומחושב היטב. הערעור מוגש אל ועדת ערר בתל השומר ומומלץ מאוד להגיש את הערעור על החלטות המרב"ד בעזרת עורך דין המכון הרפואי שיודע את התהליך ומכיר את השיטות השונות להוכיח שהעילה לפסילה אינה מוצדקת.


 כיצד ניתן לשכנע את ועדת ערר שהנהג כשיר?
כדי להציג ערעורים משכנעים ביותר עו"ד המכון הרפואי יגייס כמה שיותר חוות דעת רפואיות בהתאם לעילה שבגינה נפסל הרישיון של הלקוח ואם צריך גם הוכחות אחרות ממקורות חיצוניים בהתאם לסיבות. הטפסים והמסמכים חשובים מאוד ויכולים לכלול חוות דעת מפסיכולוגים או ממכוני גמילה מסוימים וחשוב להגיש אותם בצורה המסודרת והמקובלת וכמובן בזמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה