יום שבת, 1 ביולי 2017

בגדי ים ביקיני



בגדי ים ביקיני

בקיץ הקרוב ככל הנראה שנראה את חופינו מוצפים בביקיני הקלאסי וזאת למרות טרנדים חולפים של בגדי ים שלמים, בגדי ים ביקיני וכדומה. כיצד שומר הביקיני הקלאסי על חוסנו לאורך השנים הרבות? נגלה זאת דרך יתרונותיו הרבים של הביקיני.




בגדי ים ביקיני—הדרך לשיזוף המושלם

לנשים רבות וגם לגברים, חלק אינטגרלי מהבילוי בים ובבריכה הוא נושא השיזוף. על מנת להשיג את השיזוף האחיד והמלא ביותר, יש ללבוש את בגד הים הקטן ביותר החושף כמה שיותר עור וללא מצב של השארת סימנים בכל מיני צורות על הגוף. בגד הים מסוג ביקיני הוא מושלם לשיזוף מעולה גם בשל העובדה שאין בעיה לשנות את אופן הקשירה או להשתזף ולהתיר את הקשירה בזמן השיזוף כך שלא יוותר סימן. לכל המשתזפות- הביקיני הוא הפתרון המושלם עבורכן.

"מיקס אנד מאטץ'"- אומנות ההתאמה 

לאור העובדה שהביקיני מורכב למעשה משני חלקים נפרדים- חלק עליון וחלק תחתון, ניתן לבצע החלפה בין החלקים השונים והתאמה שלהם לחלקים אחרים שלא מאותו סט מקורי וכך למעשה לקבל בכל פעם מחדש לוק חדש ומרענן. אחת ההמלצות היא לרכוש כל פעם סט בגדי ים אותו ניתן להתאים לאחרים שכבר ברשותכן, כך שלא תהיה בעיה להתאים בין החלקים השונים. 

עלות שווה לכל נפש

לאור העובדה שבגדי ים ביקיני הם סוג בגדי הים הנפוצים ביותר בימינו בקרב נשים ונערות, ישנו ריבוי שלהם בשוק, כך שלמעשה ניתן למצוא סוגים רבים של בגדי ים מסוג ביקיני בחנויות רבויות- החל מחנויות של רשתות אופנה גדולות וכלה בחנויות ייעודיות לבגדי ים והלבשה תחתונה. כך, כל אחת תוכל למצוא לעצמה ביקיני שעומד בדרישות התקציב שלה ובטעמה האישי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה