יום שני, 24 ביולי 2017

כך בוחרים הלוואות פרטיות



יש כמה דברים שכדאי לשים לב אליהם כאשר מעוניינים לבחור הלוואות פרטיות. ראשית, חשוב לבדוק מי עומד מאחורי ההלוואה ובאיזה אופן היא יכולה לשרת את צרכי הלקוחות. ניתן להתייעץ עם אנשי מקצוע כדי להכיר מקרוב את מאפייני ההלוואות ולהשתמש גם במחשבון הלוואות ייעודי. השימוש במחשבון הלוואות לא דורש שום סוג של רקע מוקדם, אלא רק הזנה של נתונים אובייקטיביים כמו למשל ריביות, סכום הלוואה, סכום החזר חודשי וכן הלאה. את המחשבונים להלוואות פרטיות ניתן למצוא באתרי האינטרנט של הבנקים ושל הגופים שמציעים מימון חיצוני.




שנית, כדאי להתאים את ההלוואה לגובה ההוצאה ומצד שני גם לגובה ההכנסה. כך ניתן להבטיח מצב שבו עומדים בתנאי ההחזר ומונעים תשלומי יתר על פערי ריביות והצטברות קנסות. התאמה בין גובה ההכנסה, ההוצאה החודשית הממוצעת וההחזר של ההלוואה תוכיח את עצמו ותאפשר גם ללקוחות פרטיים להתמודד עם קשיים פיננסיים בלתי צפויים.

ממי לוקחים הלוואות פרטיות?
כמובן שבחירת הלוואות פרטיות מחייבת גם השוואה בין גופי המימון השונים הקיימים במשק. האפשרות הראשונה היא לברר על הלוואה מול הבנק, אך גם החיסרון הוא הליך אישור איטי ומחויבות להעמדת ערבים ובטחונות. האפשרות השנייה היא לפנות לחברות ביטוח וחברות אשראי, שבהן היתרון הוא מתן הלוואות פרטיות לכל מטרה אך ריביות גבוהות ביחס למקובל בענף.

האפשרות השלישית היא לפנות לחברת מימון פרטית שמתמחה במתן הלוואות. כדאי לקבל המלצות מלקוחות קודמים, חברים ובני משפחה ולשמוע אינפורמציה על חברות שפועלות באישור וברישיון של משרד האוצר. היתרון של פנייה לחברה פרטית הוא גמישות רבה במתן ההלוואה, היעדר הצורך בהעמדת ערבים ואפשרות לקבל הלוואה לכל מטרה כולל למימון אירועים, חופשה בחו"ל ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה