יום שבת, 8 ביולי 2017

שירותי מענה אנושי



מענה בכל שעות היממה
אחד החסרונות הגדולים ביותר של עסקים קטנים הוא הזמינות. עסקים קטנים לא יכולים להיות זמינים תמיד כיוון שבסופו של דבר יש להם בית לחזור אליו, לראות את הילדים שלהם, לקחת הפסקה מידי פעם ואפילו חופשה ולא תמיד העסק מרוויח עד כדי כך שאותו בעלים יוכל להעסיק אנשים נוספים. אחת הבעיות של עסקים כאלו היא שהם תקועים באותה בעיה כל הזמן בלי יכולת לפתור אותה ועצם העובדה שהם לא עונים ללקוחות נוספים בשעות מסוימות רק משאירה את המחזור שלהם כמו שהוא. כדי להגדיל את המחזור העסקי יש צורך להיות קשוב כל הזמן להזמנות נוספות ולשירות לקוחות איכותי ומענה אנושי נותן לכם את כל אלו בלי שתצטרכו להעסיק כוח אדם נוסף.

חיסכון בכסף ובזמן
מענה אנושי הוא הפתרון לכל הבעיות הללו כל עסק מתמודד איתם. אם אתם רוצים לחסוך בכוח אדם מענה אנושי יספק לכם מענה 24 שעות או מתי שתחליטו שיהיה מענה, לכל חברה יש את החבילות והעסקאות שהיא תציע לכם ותוכלו לברור בין ההצעות הטובות ביותר ומה שמתאים לכם. החיסכון בעזרת אותו מענה אנושי הוא כפול: אתם גם נותנים מענה נוסף ללקוחות רבים שיצטרפו לעסק שלכם וגם אתם בעצמכם ממשיכים לעבוד ולא עוצרים את העבודה כדי לענות לאנשים בטלפון.



עסק עם מענה אנושי הוא עסק שנראה רציני יותר
יתרון נוסף של מענה אנושי הוא הנראות של העסק שלכם. עסק שהמספר שלו הוא מספר טלפון נייד תמיד ייראה פחות רציני. אמנם לא כל עסק צריך מזכירה או משרדים, למשל נגרים או בעלי מלאכה אחרים, כאשר יש חברות יחיד שאין להם כלל עובדים מלבד הבעלים. עדיין, הלקוחות רוצים מענה מסודר שאפשר להשאיר הודעות ומענה אנושי נותן לכם לקבל את הפתרון ביתר קלות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה