יום שבת, 1 ביולי 2017

בריכת אולטרה



היתרונות של בריכת אולטרה

בריכת אולטרה היא נכון להיום אחד מפתרונות השחייה הנפוצים ביותר בישראל. הבריכה מתאימה לבתים פרטיים, למקומות ציבוריים ולגני ילדים וניתן לשלב אותה גם בקייטנות ומעונות יום. היתרון הבולט של הבריכה הוא שימוש בעמודים תומכים שמשפרים את העמידות ואת החוזק שלה. בנוסף, קל מאוד להרכיב בריכת אולטרה והיא לא דורשת שום סוג של רקע מוקדם. אפשר להשיג את הבריכה במגוון רחב של דגמים, צורות וצבעים והיא מיועדת למי שרוצה להפוך את החצר לאטרקציה משפחתית.
יתרון לא פחות משמעותי של בריכת אולטרה בא לידי ביטוי בגודל שלה. למרות שניתן כאמור להשיג את הבריכה בגדלים שונים, היא עדיין גדולה יותר מאשר הבריכה המתנפחת הרגילה. הסיבה לגודל המרשים של הבריכה קשורה לשימוש בעמודים תומכים. העמודים מאפשרים לבנות את הבריכה במידות גדולות מהרגיל וכך לשלב אותה יחד עם אטרקציות נוספות בגינה, בחצר, במרפסת או אפילו על הגג.




רכישה משתלמת לטווח ארוך

השקעה חד פעמית ברכישה של בריכת אולטרה מהווה למעשה השקעה משתלמת לטווח ארוך. הבריכה עמידה לאורך זמן ואין צורך לתחזק אותה על מנת לשמור על ניקיון והיגיינת המים. כך למשל נמכרת כל בריכת אולטרה עם משאבת פילטר של אלפי גלון לשעה, מוטות מתכת מגולוונות ועמידות בפני שחיקה וקורוזיה, יריעות PVC ופוליאטסר לעמידות בפני השמש, ברז ריקון מים וערכה לתיקון חורים.
יתרה על כך, בדגמים מובילים של בריכת אולטרה יש סולם שלבים לבריכה המקל על הכניסה והיציאה מהמים ולצדו משטח תחתון להגנה מפני חורים. בנוסף, ניתן לרכוש את הבריכה יחד עם כיסוי עליון לשמירה על ניקיון המים ולמניעת כניסת חרקים. כל אלו הופכים את הבריכה לפתרון שחייה מושלם לטווח גילאים רחב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה