יום שני, 24 ביולי 2017

תכנון טיול בפירנאים



אוהבי טבע מחפשים לבקר במקומות מיוחדים בעולם
בעידן של ימינו אנשים מטיילים לחו"ל יותר מאי פעם, בעקבות ההוזלה במחירי הטיסות שום יעד כבר לא נראה רחוק מידי. חובבי טבע יחצו לעיתים גם חצי עולם כדי להגיע למחוז חפצם. אם אתם נמנים עם אותם חובבי טיולים ורוצים לתכנן טיול לאחד המקומות המרהיבים בעולם, הנה הצעה – טוסו לטיול בהרי הפירנאים, אך אל תשכחו לבצע תכנון טיול בפירנאים לפני הנסיעה.




הרי הפירנאים – נוף עוצר נשימה
הרי הפירנאים הם רכס הרים גדול אשר מהווה גבול גיאורפי ומדיני בין המדינות צרפת לספרד. אורכו של רכס ההרים המרהיב הזה הוא כ-345 ק"מ והוא מתחיל בים התיכון ונמשך עד האוקיינוס האלטנטי. שיא הגובה של רכס הרי הפיראנאים הוא 3400 מטר. טיול בפירנאים מתאים לחסידי הנוף האירופאי הכפרי, אם אתם אוהבים לראות הרים ומרחבים ירוקים לצד כפרים קטנים ועתיקים, זה המקום בשבילכם. לצד הכפרים העתיקים תוכלו למצוא באיזור הפירנאים שמורות טבע רבות ומרהיבות ביופיין, תוכלו להתרשם מעמקים רחבים, נחלים, נהרות עמוקים, הרים גבוהים ועוד.

למי מומלץ לטוס לפירנאים?
טיול בפירנאים יכול להתאים למספר סוגים של מטיילים, אם אתם חובבי טבע וטרקים תוכלו להעביר שבועות רבים בטיול באיזור זה. הרי הפירנאים הם גן עדן למטיילים שכן הם מציעים מסלולים רבים וטבע חסר מעצורים. אם אתם לא אנשי טיולים, זה בסדר, גם אתם יכולים להנות מההרים המופלאים הללו. אל הפירנאים ניתן להגיע ברכב וקיימים מסלולים שונים שמתאימים לטיולי ג'יפים. נוסף ניתן לבצע טיולים רגליים קצרים כדי לחוות את הטבע. במהלך עונת הקיץ ניתן להנות באיזור זה מראפטינג, הליכה, רכיבה על סוסים. אם אתם בוחרים לטוס בעונת החורף תוכלו לערוך חופשת סקי בהרי הפירנאים ולהנות מאחד מאתרי הסקי המומלצים באירופה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה