יום שבת, 22 ביולי 2017

בגדי ים לנשים



טיפים לבחירת בגדי ים לנשים

נשים שרוצות לקנות בגדי ים לנשים חדשים מוצאות את עצמן מתמודדות מול שורה ארוכה של שאלות. יש היצע רחב מאוד של בגדי ים ולא תמיד קל לדעת מה לעשות על מנת לבחור את הדגם המושלם, מה גם שקיימים פערים של עשרות שקלים בין הסוגים השונים. בנוסף, לקראת הקיץ מתחילים מבצעים על בגדי ים והם יכולים לסייע לנשים לעמוד במסגרת התקציב שהן מגדירות לעצמן.




התאמת בגדי ים למבנה הגוף

חשוב לזכור שאין מבנה גוף אידיאלי ולכן ניתן להגיע למצב של מראה מחמיא על ידי שילוב בין גזרה, צבע ואבזור. לכל אחד מהאלמנטים האלה השפעה ישירה על העיצוב של בגד הים ועל שביעות הרצון ממנו. נשים בעלות מבנה גוף של שעון חול יכולות להשתמש כמעט בכל הגזרות, בעוד נשים עם מבנה גוף בצורת אגס או האות A יעדיפו בגד ים עם כתפיות וצבע בהיר.
לצורך השוואה, נשים בעלות חזות קטן גם כן יעדיפו בגדי ים עם הדפסים באזור החזה שייתנו תחושה מלאה, חזיות עם כיווצים וחזיות פוש אפ. לצדן, נשים עם חזה גדול דווקא יחפשו אחר בגדי ים עם ברזלים שיקבעו את החזה במקומו הנכון ובגדי ים עם כתפיות רחבות שיעניקו תמיכה. 

מתי כדאי להגיע לחנות?

יש עוד כמה טיפים כלליים יותר שיכולים לסייע בבחירה נכונה של בגדי ים לנשים. ראשית, מומלץ לרכוש את בגדי הים בשעות הבוקר וכאשר מרגישים רעננים. שנית, רצוי לבחור שעות לא עמוסות שבהן ניתן לקבל את מלוא תשומת הלב של המוכרת וכך להיחשף לדגמים מגוונים ככל האפשר. מעבר לכך, מומלץ לערוך סקר שוק ולהשתמש במידע המופיע באתרי האינטרנט כדי לדעת מה המחירים המקובלים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה