יום שבת, 24 באוקטובר 2015

החידושים האחרונים של תוכנת קיובייס



כל מי שמפיק או יוצר מוזיקה אלקטרונית מכיר את היתרונות של תוכנת קיובייס. התוכנה מתעדכנת לעיתים קרובות ובין היתר היא מציעה שורה ארוכה של חידושים מעניינים. הגרסה האחרונה לדוגמא משנה לחלוטין את אופי הפקת המוזיקה, בעיקר בזכות מנוע סאונד חדש ושיפור בביצועים. הגרסה לא דורשת רקע מוקדם וניתן להשתמש בה גם במהלך מסלולי הכשרה ולימודים. בעזרת התוכנה החדשה ניתן לפתוח יותר כלים, ערוצים ואפקטים על המחשב. זמני ההעלאה והשמירה התקצרו משמעותית ופרויקטים כבדים נטענים במהירות. 

חידוש לא פחות בולט של הגרסה החדשה בתוכנת קיובייס קשור לעיצוב. הממשק הגרפי עבר שיפוץ והחלונות ניתנים לקיבוע בצד ימין של המסך. החלונות המקובעים מקצרים את משך העבודה על רצועות אלקטרוניות והם עולים בקנה אחד עם האופציה החדשה לרנדר חלקי מידי ואודיו. מעבר לכך, כל מי שישתמש בגרסה החדשה יזהה מנג'ר שמציע ניהול וארגון ידידותי של כל הפלאגינים. 



חלון העבודה הראשי של התוכנה
המאפיין המשותף לגרסאות שונות של תוכנת קיובייס הוא חלון העבודה הראשי. על אף החידושים והשינויים הגרפיים שצוינו לעיל, חלון העבודה תמיד יציע הבחנה ברורה בין מספר פונקציות. בחלון העבודה הראשי תוכלו לבחור בין כלי העבודה, תפריטי התוכנה, קיצורי דרך, טיים ליין, כפתורי זום, תצוגה גרפית של אוטומציה וערוצי ההקלטה. התנסו בחלון העבודה הראשי מספר דקות וכך תוכלו לצבור את המיומנות והניסיון הנדרשים על מנת להפיק תועלת מהגרסה החדשה. 

קראו היטב את חוברת ההפעלה לפני התקנת תוכנת קיובייס. ודאו שהתוכנה מתאימה למערכת ההפעלה במחשב ושיש לכם את המפרט הנדרש על מנת להריץ אותה בצורה חלקה. היעזרו בפורומים, רשתות חברתיות ואתרי אינטרנט בכל מקרה של שאלה או התלבטות ספציפית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה