יום חמישי, 1 באוקטובר 2015

שאלות על פוליש



אם המרצפות שלכם נראות ישנות גם לאחר שאתם שוטפים את הרצפה, יכול להיות שזה הזמן לשקול להזמין חברה לביצוע פוליש בבית שלכם. החברה מביאה איתה מקצועיות רבה ואתם תוכלו ליהנות מהר מאד מבית מבריק.

מה עושים במהלך העבודה
עבודת פוליש היא עבודה של הברקת הריצוף הקיים והחזרת המראה המקורי שלו. החברה שמתמחה בתחום זה מגיעה עם ציוד מיוחד וחומרים שמתאימים לביצוע הפעולה ומעניקה לבית מראה חדש ומבריק.

מי יכול לבצע את העבודה
כדי לבצע פוליש על מי שמבצע את העבודה להביא איתו כמה יכולות ובהן ידע כיצד לבצע את העבודה, החומרים הנכונים לביצוע שלה וכלים מקצועיים. את העבודה מבצעים בעזרת חומרים מיוחדים ומכשירים גדולים שאינם משמשים לשימוש ביתי יום יומי אלא במיוחד לפעולה זו. בשיחה הראשונית עם החברה שיכולה לבצע את העבודה בבית אפשר לשאול אותה את כל השאלות שיכולות להיות רלוונטיות ולברר איתה מהם היכולות שלה.




איך אפשר לבחור את החברה המתאימה ביותר לביצוע העבודה
ניסיון – החברה שמבצעת את העבודה בבית צריכה לבוא לאחר שיש לה ניסיון בבתים שונים. כל מי שרוצה בכך רשאי לשאול את החברה על הניסיון שלה ולברר אם היא כבר ביצעה עבודות דומות או לא ובמיוחד אם ישנן בבית מגבלות שונות.
כלים – אפשר לשאול את החברה אלו כלים יש ברשותה, מה צריך לעשות לפני שהיא מגיעה, כמה זמן אורכת הפעולה ולאחר כמה זמן אפשר לחזור לשגרה בבית.
מחיר – החברה שמתמחה בביצוע פוליש בבתים צריכה להציע מראש הצעת מחיר. הצעת המחיר צריכה להיות סבירה למי שמקבל אותה כאשר הצעות קיצוניות למעלה או למטה יכולות להעלות חשד ומי שמשוחח עם החברה יכול לשאול מדוע ישנו פער מחירים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה