יום שבת, 24 באוקטובר 2015

סוגים של ליטוש מרצפות



מי שמכיר את הסוגים השונים של ליטוש מרצפות יכול להפיק מהם מקסימום תועלת. היתרונות של הליטוש הם אסתטיקה, פונקציונאליות ותחזוקה פשוטה יותר בטווח הקצר והארוך. ניתן לבצע את הליטוש כמעט על כל סוגי המרצפות וגם בדירות, בתים, חנויות, עסקים ומפעלים. הליטוש מסיר שכבה עליונה וקטנה מהמרצפות וכך מחדש את המשטח. בנוסף, ניתן לבצע ליטוש שיש ולנצל את ההזדמנות לפעולות נוספות של חריצה ומילוי הפוגות בדבק שיש.

סוג אחר של ליטוש מתבצע בבד שמיר. זהו ליטוש מסורתי יותר שנחשב פחות איכותי עבור סוגים שונים של מרצפות, אך ניתן לבצע אותו בחלקים מסוימים ברחבי הבית או חלל הפנים. ליטוש מרצפות מייתר את הצורך בהחלפה ולכן הוא גם משתלם מבחינה כלכלית. יחד עם זאת, עלות הליטוש נקבעת על פי פרמטרים כגון גודל המשטח, רמת השחיקה וסוג השיש או האבן. אפשר גם לבחור בחברה שמבצעת פוליש והברקה עם סילר. מריחת סילר מגנה על הריצוף בפני שחיקה והיא עוזרת להשיג מראה מבריק.



איך בוחרים פתרונות ליטוש?
ליטוש מרצפות הוא חלק משורה ארוכה של פעולות המתבצעות על ידי אנשי מקצוע. הליטוש מחייב שימוש בארגז כלים, הקפדה על כללי זהירות ועמידה בלוח זמנים. מבחינת הלקוח, הדבר החשוב הוא לבחור פתרונות ליטוש לפי סוג הריצוף הקיים. אפשר לאסוף המלצות על חברות ליטוש ולברר מה כוללת הצעת המחיר. כדאי להשתמש בהצעת מחיר על מנת להשוות בין שירותי החברות ולהשיג את הליטוש האידיאלי. 

ליטוש מרצפות מתבצע גם באבני בטון ואבנים סינתטיות. יש לבחור פתרונות ליטוש בשיטה חדשנית ועם פיקוח מלא כדי להסיר פגמים כמו שריטות, חורים, גידים, חלודה וכדומה. הליטוש לא דורש היערכות והוא אינו מלכלך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה