יום שבת, 24 באוקטובר 2015

כל מה שצריך לדעת על וופורייזר



וופורייזר הוא מכשיר אידוי המשמש לשחרור מרכיבים אקטיביים מתוך תמצית צמחית. המכשיר מהווה תחליף לעישון ויש לו יתרונות רבים. ניתן להיעזר בו כדי לעשן מוצרי טבק, לשחרר מרכיבים תרפויטיים מצמחים או לארומתרפיה. הפעלת המכשיר פשוטה ובטוחה והוא מומלץ עבור מבוגרים ובני גיל הזהב. בנוסף, פעולת האידוי של המכשיר מתבצעת על התמצית הצמחית עצמה. התמצית מונחת בכלי קיבול ייעודי ולאחר חימום באמצעות חשמל ניתן לאדות אותה. האידוי נשאב לתוך צינור המושקע חלקית במים ולאחר מכן נשאב האד לגוף המכשיר דרך המים ונשאף ממנו החוצה.

יש סוגים שונים של מכשירי אידוי. חלק מהמכשירים פועלים באמצעות אוויר חם בלבד וחלק פועלים בצורה חשמלית. את המכשיר החשמלי ניתן להטעין ולשאת ממקום למקום בקלות. עם זאת, חשוב לזכור כי טמפרטורת האידוי של תמצית הצמחים נמוכה מהטמפרטורה בה בוער הצמח ולכן לא משתחרר עשן. זהו למעשה היתרון הגדול ביותר של וופורייזר ולכן הוא משמש בתור אלטרנטיבה עדיפה לרוב אמצעי העישון המסורתיים.



חשיבות האידוי במכשיר
מי שרוצה לרכוש וופורייזר צריך להכיר את החשיבות של האידוי. כדאי לבדוק את המפרט הטכני של המכשיר ולקבל המלצות מלקוחות דומים, לוודא התאמה לתמצית הצמחים שאותה מעוניינים לעשן ובין היתר גם להשוות בין מחירים. המטרה העיקרית היא להשתמש במכשיר כדי למנוע את תופעות הלוואי המצופות משאיפת עשן. היות והאידוי מונע את שחרור העשן, השימוש במכשיר מקטין משמעותית את הנזקים לטווח הארוך.

הצריכה של תמצית צמחים באידוי באמצעות וופורייזר דומה לפעולת אינהלציה. זו הפעולה המשמשת כפתרון לסובלים מאסתמה ובין היתר היא נפוצה גם בקרב חולי סרטן. באופן עקרוני, ככל שהאדים יותר דקים כך הם נעימים יותר לשאיפה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה