יום שבת, 24 באוקטובר 2015

מרכזיה במרכז הארץ



כשאתם רוצים להשקיע ולפתח את שירות הלקוחות של העסק שלכם, אתם קודם כל צריכים פתרון של מרכזיה לעסקים במרכז
שירות הלקוחות של העסק שלכם הוא ככל הנראה החלק החשוב ביותר שעוד לא השקעתם בו די הצורך. כשפותחים עסק, חושבים הרבה על המוצר שאנחנו מציעים ועל השיווק שצריך לשים אותנו על המפה, ולא חושבים מספיק על שימור הלקוחות ועל שירות הלקוחות שאנחנו נותנים עבור לקוחות קיימים ועבור לקוחות שמתעניינים בשירותיו של העסק שלנו. שירות הלקוחות הזה, שכעת ברור כמה צריך לפתח אותו, הוא בדיוק הסיבה שאתם צריכים להשקיע במענה טלפוני איכותי לעסק שלכם, וספציפית בפתרון של מרכזיה לעסקים במרכז.
למידע נוסף על מרכזיה לחץ כאן.




המרכזייה האיכותית ביותר כיום, שהיא הפתרון שאתם מחפשים, היא מרכזיית IP
כשאתם מחפשים מרכזיה לעסקים במרכז, הפתרון שהוא למעשה הפתרון הרלוונטי היחיד כיום הוא פתרון של מרכזיית IP. כיום, כבר לא נהוג להשתמש בתשתיות הקוויות של בזק עבור חיבורי טלפונים למשרד, כשמרכזיית הטלפונים מבוססת קודם כל על תשתית האתרנט של העסק, מה שהופך כל טלפון למעין מחשב קטן עם כתובת מספרית של IP, ולכן גם חיבור מהיר הרבה יותר והרבה פחות נטייה לתקלות שמאפיינות חיבורים קוויים.

קצת על היתרונות של מרכזיית IP כפתרון של מרכזיה לעסקים במרכז
מרכזיית IP היא הפתרון האיכותי ביותר של מרכזיה לעסקים במרכז לא רק משום שהיא נתונה לפחות תקלות, אלא גם ובעיקר משום שהיא יעילה במיוחד ומאפשרת לעסק שלנו לגדול ולהתרחב, בלי שנצטרך להסתבך עם התקנה של קווים נוספים פיזית – פשוט מגדירים עוד קווים במרכזיה. בנוסף, היתרון הגדול שלה הוא גם במחיר, משום שהמחיר שמשלמים על מרכזיית IP הוא מחיר קבוע בכל חודש, ולא מחיר שמשתנה בהתאם לכמות השיחות בעסק שלנו בכל חודש, שיכול להגיע למספרים גבוהים במיוחד בעסקים גדולים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה