יום שבת, 24 באוקטובר 2015

מה תוכלו להשיג בעזרת עבודות גבס בסלון



חושבים לרענן את המראה בסלון שלכם וחושבים כי שינויי גבס יעשו את העבודה? בעזרת עבודות גבס בסלון אפשר ליצור מראה חדש לחלוטין. לגבס יש יתרונות רבים כמו למשל להנמיך את התקרה (כולה או חלקה) ולשלב בה תאורה, ליצור מקומות ישיבה חדשים שהם חלק בלתי נפרד מהסלון או ליצור נישות מרשימות בסלון. 

הנמכת תקרה ושילוב תאורה
הנמכת התקרה יכולה להתבצע עבור כל השטח או רק בחלקו. לרוב, משתמשים בהנמכה כדי לשים בתוך הגבס גם ספוטים, גופי תאורה או לפתוח פתחים למיזוג האוויר. הנמכת התקרה צריכה להתאים למקום ולכן בדירות עם תקרה נמוכה תתבצע הנמכה רק בצדדים, אם יוחלט שזהו הפתרון הנכון ביותר לסלון. עבודות גבס בסלון צריכות להתבצע על ידי בעל מקצוע בתחום הגבס ואם הדבר דורש שילוב של פתחי מיזוג אוויר או תאורה יש לבדוק שבעל המקצוע מביא איתו הכשרה מתאימה או בעל מקצוע נוסף מתאים ובעל הכשרה בתחום שאינו רק עבודות גבס.



יצירת מקומות ישיבה
באמצעות עבודות גבס בסלון אפשר ליצור מקומות ישיבה קבועים בסלון. למי שרוצה בנוסף לספות הקיימות בסלון לשים עוד מקומות ישיבה או לחלופין להימנע מספות וליצור נישות שיכולות גם להכיל מקומות אחסון בנוסף לישיבה, יכול ליצור זאת באמצעות גבס. היתרון של יצירת מקומות ישיבה באמצעות גבס תתבצע בהתאם לדרישות האישיות של כל משפחה שגרה בבית ומבלה בסלון.

נישות בקירות
נישות בקירות קלות מאד לביצוע באמצעות עבודות גבס בסלון. כשיוצרים את הנישות יוצרים אותן בהתאם לדרישות במקום ולכן אם יש לכם חפץ מיוחד שתרצו ליצור לו מקום בבית תוכלו לעשות זאת באמצעות גבס כשלעתים לא תצטרכו לעשות כל שינוי בבית לשם כך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה